FANDOM

Джейрі-Ра
Ref ID: 000198B9 Base ID: 0001328D
Джарі-Ра
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1 (4-50)
Здоров'я 50+(PC-1)×10
Мана 50
Запас сил 50+(PC-1)×5
Раса Аргоніанин
Фракція Чорна кров
Локація Соліт'юд, грот Зламане весло
Квест Гаси світло!
Джейрі-Ра (ориг. "Jaree-Ra") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Джейрі-Рааргоніанин-контрабандист. Член банди «Чорна кров», також як і його сестра Діджа. Знаходиться у магазині «Аромати Ангеліни», або біля міської площі Соліт'юду. Спочатку відноситься до Довакіна по-дружньому. Видає квест «Гаси світло!».

Pin-icon НотаткаАтар — кат у Соліт'юді — говорить, що він «із задоволенням перерубав би лускату шийку Джейрі-Ра», тим самим показуючи, що він знає про наміри ящера, хоча прямих доказів не має.

Джейрі-Ра гине у кінці квесту «Гаси світло!» за свою зраду Довакіна. Така ж доля чекає його сестру Діджу.

Є можливість «дострокового» закінчення квесту, без його провального завершення (це швидше для тих, хто не хоче бруднити руки кров'ю безневинних). Треба спробувати ліквідувати Джейрі-Ра відразу після узяття його квесту. У такому разі квест буде «Зарахований». Щоправда Довакін утратить півгодинну пригоду, купу речей, та і вартові не будуть раді передчасній смерті ящера. Можна використовувати магію Ілюзії «Лють» або його сильніші аналоги.

РодичіРедагувати

БаґиРедагувати

  • Можливий баґ: якщо спробувати врятувати від страти Роггвіра під час перших відвідин Соліт'юда, Джейрі-Ра стає безсмертним ворогом.
  • Якщо ви не почали квест «Гаси світло!» і є вампіром на четвертій стадії, Джейрі-Ра буде до вас ворожий і навіть після повернення на першу стадію вампіризму.
    • Примітка: на версії 1.9 команда stopcombat не надає жодного результату.

Випадкова вікі