FANDOM

Bookicon Десять заповідей Дев'яти богів
ID: 00024577
Book Obl 04
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Десять заповідей Дев'яти богів (Ten Commands: Nine Divines) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

МісцезнаходженняРедагувати

Зустрічається дуже часто (близько восьми десятків екземплярів по всьому Сіроділу):

  • Гільдії Магів Бруми, Коррола, Лейавіна, Університет Таїнств в Імперському місті;
  • Гільдія бійців Лейавіна;
  • Магазин "Північні товари" в Бруми;
  • Магазин "Перше видання" в Імперському місті;
  • Каплиця Джуліанос в Скінграді;
  • Каплиця Аркея в Чейдінхолі;
  • Каплиця Аркея в Анвілі;
  • В інвентарі у Мартіна Септіма

і в багатьох інших місцях.

Текст книгиРедагувати

Завдяки заступництву Св. Алессії можеш ти настільки наповнитися благодаттю та йдучимою від неї силою і мудрістю, що через все це підійдеш до розуміння Дев'яти Богів і Їх величі. Немає можливості пізнати розумом людським все різноманіття і всю складність істини і чесноти, бо морів чорнильних і небес пергаментних не вистачить, щоб записати на них всі Їх настанови. Акатош, в мудрості Його, розуміючи, як нетерплячий чоловік, і як не любить він йти тернистими шляхами істини, дозволив нам знайти закон свій - ці десять простих заповідей з їх переконливою ясністю і чіткими настановами.

1. Стендарр каже: Будь добрий і щедрий до людей Тамріеля. Захищай слабких, лікуй хворих, допомагай нужденним.

2. Аркей каже: Шануй землю і створінь її, що живуть і померлих. Бережи подароване світу смертних і не турбуй душі покійних.

3. Мара говорить: Живи спокійно і мирно. Шануй батьків своїх, оберігай мир і спокій в домі своїм та при своєму домі.

4. Зенітар каже: Працюй усердно і будеш нагороджений. Витрачай розумно і будеш перебувати в достатку. Ніколи не кради або будеш покараний.

5. Талос каже: Будь сильний у війні. Будь відважний в бою з ворогами і злом, захищай народ Тамріеля.

6. Кінарет каже: Користуйся дарами природи з розумом. Поважай її міць і бійся її люті.

7. Дібелла каже: Відкрий своє серце благим таємницям мистецтва і любові. Цінуй дари дружби. Шукай радість і натхнення в містерії любові.

8. Джуліанос каже: Прагни до істини. Зберігай закон. Перебуваючи в сумніві, шукай поради у мудрих.

9. Акатош каже: Служи і слухайся імператору твоєму. Вивчай Заповіти. Почитай Дев'ять Богів, виконуй борг свій, прислухайся до наказів праведників і служителів церкви.

10. Дев'ять кажуть: Крім усього цього, будь добрий до ближнього свого.

Якби кожна людина могла подивитися в заповіді ці, як в дзеркало, і побачити там сяйво щастя, яке огорнуло б його, якби він був вірний Заповідям, то повалений він був би в зневіру і розкаявся б у своїй нікчемності. Слухняний ж може прийти до вівтарів Дев'яти і бути благословенний, може отримати розраду і зцілення від Дев'яти, може піднести подяки за дане йому.

Той, хто згрішив в безумстві своєму вигнаний буде, відрікшись від простих істин, подарованих йому багатомудрими і всезнаючими Дев'ятьма, живе він в гріху і забутті всі свої дні. Несе він страшний вантаж своїх гріхів, і видно порочність його і богам, і людям, і ні благословення, ні розради не отримає він від вівтарів і святилищ Дев'яти.

Але поки ще є надія і для грішних і нерозумних, бо в безмежній доброті своїй говорять Дев'ять: "покається і твори Добрі Справи, і настане день, коли знову проллється на тебе Фонтан Благодаті."

Покайся в злочинах своїх! Сплати імператору за гріхи свої золотом, і зможе воно послужити поширенню віри і її благості для всіх людей! Роби добрі справи! Спокутуй славу погану блискучими заслугами! Покажи всім людям і Дев'яти свою добру славу праведника і зможеш знову наблизитися до вівтарів і святилищ Церкви для отримання розради і благословення Дев'яти.

Випадкова вікі