FANDOM

Давно зникла раса Двемерів (люди називають їх гномами, але насправді вони ельфи, точніше, мери) залишила після себе двемерські руїни, зброю і обладунки, предмети побуту, а також двемерські механізми — автоматонів, роботів.

ОписРедагувати

Двемерські механізми вироблені з металу насичено-рудого кольору (так званий «двемерський метал», обрізки його представлені в грі The Elder Scrolls III: Morrowind як алхімічний інгредієнт). Їх можна виявити в двемерських руїнах або у вчених-колекціонерів (зазвичай з Телванні) . Двемерські машини не мають душ, бо є штучними створіннями. В ігрових книгах розповідається про те, що двемерські механізми працюють тільки на певній території, і що двемерські обладунки представляють собою здебільшого деталі двемерських механізмів.

Автоматони і анімункулиРедагувати

Саме під цими іменами в масі своїй проходять двемерскі механізми. На ділі: «автоматони» лише людський евфемізм для двемерського терміна «анімункули» (за аналогією з «гноми-двемери»), і, відповідно, більше в ходу, наприклад, в Скайрімі, в той час як, наприклад, в Морровінді по відношенню до машин двемерів повсюдно використовується термін «анімункули».

В іграх серіїРедагувати

Вперше двемерські механізми (сфера-центуріон і паровий центуріон) як ігрові монстри з'явилися в грі Redguard. З ігор основної серії вони присутні в The Elder Scrolls III: Morrowind і The Elder Scrolls V: Skyrim.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі