FANDOM

DwemerIcon2 Двемерський центуріон
ID: 0010F9B9
Двемерський центуріон (Скайрім)
LevelIcon 24

Health-icon 653 StaminaIcon 292

Шкода 55
Двемерський центуріон (ориг. "Dwarven Centurion")двемерський механізм в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Двемерський центуріони — це величезні механічні охоронці двемерських руїн. Їх гігантські тіла, безсумнівно, призначені для бою, побудовані з твердих двемерських блоків і броньовані товстими пластинами з особливого металу. Їхні руки оснащені молотом і бойовою сокирою. І хоча велетенське тіло рухається досить повільно, це компенсується здатністю приймати безліч пошкоджень і використовувати дуже потужні атаки, та парове дихання, пошкодження якого дорівнює диханню дракона (і, до речі, технічно реалізоване як Крик). Це робить їх надзвичайно небезпечними для Довакінів низького, і навіть середнього рівня.

З усіх Анімункулів, залишених стародавніми двемерами, центуріони найбільш продумані в побудові, добре озброєні, гарно захищені, і найнебезпечніші із нам відомих.

Тактика бою Редагувати

Точно відомо, що вогняні чи електричні заклинання наносять центуріонам шкоди, а холод абсолютно даремний в бою з ними. Якщо ви збираєтеся піти на центуріона, то найкраще це зробити з напарником. Поки він відволікає - ви наносите удари. Причому, таким напарником може бути крижаний або грозовий атронах, чи навіть дремора. Якщо ви граєте воїном, то бій з ним дуже схожий на бій з велетнем, тільки атаки по центуріону наносять трохи менші ушкодження. Найефективніше битися з центуріон, швидко підбігши до них впритул. Таким чином ви уникнете атаки паром, і центуріон зможе тільки наносити вам чисто механічні удари, від яких можна врятуватися затуляючись щитом або вчасно використовуючи зілля лікування. Також можна забратися вище, щоб центуріон не зміг дістати вас паром, і бити з лука або дистанційними заклинаннями. Стріли відскакують від двемерського металу, але не застрягають в ньому. Тому будьте економні і цільтеся краще, якщо не хочете повзати по полю бою, збираючи стріли. Дана тактика ефективна проти всіх видів монстрів ближнього бою.

Зазвичай при зустрічі, перебувають часто у своєрідному «сплячому режимі», якщо підійти близько - ввімкнуться. Можна уникнути бою, якщо непомітно прокрастися. Уразливі для прихованих атак з лука - так можна нанести істотну шкоду центуріону, перш ніж він підійде на дистанцію ближнього бою або парової атаки.

Трофеї Редагувати

  • Серцевина генератора центуріона;
    Серцевина

    Можна продати за гарні гроші, або прикрасити дім.

  • іноді можуть випасти 7-20 випадкових стріл: від ельфійських і двемерських до даедричних;
  • дорогоцінні камені;
  • великий або величезний камінь душ.

Різновидність Редагувати

Тип ID LevelIcon Health-icon StaminaIcon Weapon ikon Особливість
Двемерський центуріон 0010F9B9 24 653 292 55 Супротив холоду 100%, парове дихання
Двемерський центуріон - сторож 0010E753 30 819 416 55 Супротив холоду 100%, парове дихання
Двемерський центуріон - майстер 00023A96 36 1000 540 82 Супротив холоду 100%, парове дихання, 150% пошкодження

У The Elder Scrolls V: Dawnguard є особливий центуріон — Господар Кузні. Він випускає на ворога вогонь, а не пару, і зустріти його можна лише у Етерієвій кузні.

ГалереяРедагувати

Двемерський центуріон з’являється і в The Elder Scrolls: Legends, де так само є найгрізнішою машиною зниклої раси.