FANDOM

DwemerIcon2 Двемерський павук
ID: 00023A98
Двемер павук
LevelIcon 16

Health-icon 175 StaminaIcon 160

Шкода 15
Двемерський павук (ориг. "Dwarven Spider")двемерський механізм в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Павукоподібна двемерська машина. Швидше за все використовувалася в якості прислуги і робочої сили при будівництві та розчищенню тунелів. Існують так само і модифіковані охоронні моделі.

Павуки Скайрімського клану дещо відрізняються від своїх Вварденфеллскіх побратимів як за будовою (вісім а не шість кінцівок і т. д.), так і за способом отримання енергії (в даному випадку - пар).

Зазвичай зустрічаються в двемерських руїнах. Особливої небезпеки не представляють, проте у групі можуть можуть нанести вагомої шкоди, так як одні будуть бити вас з близької відстані (і вибухати при смерті), а другі - стрілятися блискавками, тому варто вбивати їх по одному.

ТрофеїРедагувати

  • Випадкової велечини камінь душ
  • Двемерське мастило
  • Двемерський металолом

РізновидністьРедагувати

Тип ID LevelIcon Health-icon StaminaIcon Weapon ikon Особливість
Двемерський павук - робочий 0010ec86 12 125 120 11 Супротив холоду 100%
Двемерський павук 00023a98 16 175 160 15 Супротив холоду 100%, вибух при смерті, удари блискавкою
Двемерський павук - сторож 0010ec87 22 225 220 22 Супротив холоду 100% , вибух при смерті, удари блискавкою

ЦікавинкиРедагувати

  • В одній з кімнат лабораторії Колсельмо можна знайти жезл управління павуками. Якщо його взяти, відразу з'явиться двемерський павук Айкантара. Він єдиний двемерський павук в Скайрімі, яким можна керувати. Управління просте: вказати на місце - переміщення, вказати на ворога - атака. Але керувати ним можна тільки в межах лабораторії Колсельмо, з локації павук не виходить.
  • При підключеному The Elder Scrolls V: Dragonborn у Кагрумезі можливо виявити Поліпшеного Двемерського павука, який може стати вашим супутником.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі