FANDOM

DwemerIcon2 Двемерська сфера
ID: 0010F9B9
Двемерс. сфера
LevelIcon 16

Health-icon 315 StaminaIcon 170

Шкода 55
Двемерська сфера (ориг. "Dwarven Sphere")двемерський механізм в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Людиноподібна двемерська машина. Ймовірно, проектувалася двемерами в якості рядової варти і воїнів. Це досить небезпечні істоти, оскільки здатні вражати супротивника і на відстані (за допомогою арбалета), і в рукопашній сутичці (за допомогою висувного меча).

Сфери можуть знаходиться в активному (бойовому) і неактивному (сплячому) режимі. У деактивованому стані виглядає  сферою. Іноді можуть ховатися у спеціальних трубах, прокладених у стінах.

Сфери Скайрімського клану дещо відрізняються від своїх Вварденфеллських побратимів як за будовою (відсутність щита, наявність арбалета і т.д.), так і за способом отримання енергії (в даному випадку - пара).

Власне, ці анімункули є універсальною моделлю сфери, оскільки поєднує в собі бойові якості сфери-центуріона (висувний меч), так і бойові якості центуріона-лучника (дистанційна зброя).

РізновидністьРедагувати

Тип ID LevelIcon Health-icon StaminaIcon Weapon ikon Особливість
Пом'ята двемерська сфера 0010F9B9 7 141 134 ?? Супротив холоду 100%
Зламана двемерська сфера 00023A96 16 315 170 ?? Супротив холоду 100%
Несправна двемерська сфера 00023A96 16 365 160 ?? Супротив холоду 100%
Двемерська сфера 0010E753 16 315 170 55 Супротив холоду 100%
Двемерська сфера - сторож 00023A96 24 453 262 55 - 82.5 Супротив холоду 100%
Двемерська сфера - майстер 00023A96 30 619 301 55 - 82.5

Супротив холоду 100%, вогняні стріли

ЦікавинкиРедагувати

  • Двемерська сфера дуже вразлива, якщо вистрілити стрілою в ноги (в простір всередині сфери).
  • На сферу не діє крик Безжалісна сила, однак, якщо застосувати переляк, сфера хоч і не покотиться геть, але зате втратить рівновагу, як при застосуванні одного зі слів Безжальної сили.
  • У доповненні The Elder Scrolls V: Dragonborn в двемерських руїнах Кагрумезу на Солстхеймі зустрінеться Міцна двемерська сфера, при розмові з якою можна взяти її в супутники в якості тварини.

ГалереяРедагувати