FANDOM

Award Icon bw.png Двемерська головоломка
ID: MISC DWRV ARK CUBE00
Двемерська головоломка (Morrowind).png
Вага: 5 Ціна: 10 Gold Skyrim.png
Пов'язаний квест:
Інформація від Антаболіса
Двемерська головоломка (Dwemer Puzzle Box) — квестовий предмет, двемерський артефакт в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Опис Редагувати

Незрозумілий двемерський пристрій. Дуже цінується дослідниками, оскільки роздобути діючий виріб цієї раси - велика удача. І хоча цей предмет і названий як "головоломка", не уточнюється, чи реально саме в цьому його призначення, і якщо так, то чи зміг хтось навчитися цю головоломку розгадувати.

Місцезнаходження Редагувати

Двемерські руїни Аркнтанд. Щоб знайти головоломку в руїнах, досить спуститися з кам'яного трапа і тут же піднятися по сходах з каменю. Вона знаходиться прямо поряд із спуском і веде на другий поверх. У кімнаті ліворуч і знаходиться головоломка.

Квести Редагувати

Цікавинки Редагувати

  • До отримання квесту двемерську головоломку узяти не можна, і якщо локація вже була зачищена, все одно доведеться туди повертатися, але є один спосіб: можна відкрити консоль, клацнути лівою кнопкою миші по злощасному кубику і написати activate - предмет буде узятий, але перед здачею квесту, щоб оновився журнал, головоломку необхідно викинути і підняти.
  • Куб-головоломка - можливе відсилання до фільму "Повсталий з пекла", де існувала "Скринька Лемаршана", що відкривала портал в пекло, і своєю формою вкрай нагадує цей предмет.

Також дивіться Редагувати

Випадкова вікі