FANDOM

Двемери Скайріма або Двемерський клан Скайріма - загальна назва для двемерських міст-держав, розташованих на території сучасної провінції Скайрім.

Історія Редагувати

Двемери прапор (Skyrim).PNG

Одне із зображень, знайдених в двемерських руїнах Скайріма

Про історію клану відомо дуже мало. Немає ніяких відомостей про те, яким чином вони оселилися в Скайрімі. Їх міста розкидані по усій території провінції, а також, можливо, їм належать поселення на острові Солстхейм, оскільки там схожий архітектурний стиль і позначення (герби і прапори), а також машини теж працюють на парі, на відміну від морровіндських анімункулів, які працювали на енергії Серця Лорхана.

У яких стосунках клан знаходився з нордами і сніговими ельфами також неясно, проте, швидше за все, вони змогли домовитися одне з одним про мирне співіснування.

Незважаючи на це, конфлікти виникали, і не лише з іншими расами, але і між містами. Яскравим прикладом може служити війна за володіння Кузнею етерія, через яку міста-держави настільки ослабли, що були практично знищені нордами, які вирішили напасти саме у цей момент. Зрештою Кузня була запечатана, а двемери повернули собі усі свої колишні володіння.

У час Війни Драконів і конфлікту нордів зі сніговими ельфами двемери не втручалися в баталії і спостерігали процес завоювання Скайріму осторонь. Після падіння Снігового Принца на Солстхеймі вони прихистили снігових родичів, що залишилися, у себе. Невідомо, що спонукало двемерів Скайріма зрадити фалмерів, проте наслідок очевидний, як вершина Горлянки світу в ясну погоду. Після багатьох років пригноблення теперішні спотворені і деградовані фалмери повстали проти тиранії двемерів і почалася так звана Війна Скелі.

Невідомо, чим би закінчився цей підземний конфлікт, проте в 1Е 668 почалася Війна Першої Ради. І, хоча скайрімський клан практично не брав у ній участі, в 1Е 700 вони зникли разом зі своїми побратимами з Морровінда і Хаммерфелла.

Про зв'язки з іншими кланами двемерів досить важко говорити, хоча і можна. Про контакти з відлюдницьким кланом Роуркен немає взагалі ніяких свідчень. Стосунки з морровіндськими двемерами були ж більш ніж доброзичливі (в підтвердження цьому факту можна згадати про солстхеймське місто-бібліотеку Нчардак, де масово виготовлялися автоматони для війни Першої Ради).

Архітектура Редагувати

На відміну від інших двемерів, скайримські поселення зводилися не з металу, а з каменю. Швидше за все, це пов'язано з будовою породи і рельєфом, де будувалися міста (Скайрім - гориста місцевість, Вварденфелл - вулканічна порода).

Технології Редагувати

Автоматони дещо відрізняються від машин двемерів Морровінда. Це чітко простежується і в джерелі енергії для працездатності, і в будові самих механізмів. На відміну від східних двемерів, клан Скайріма використовував парову технологію і енергію змінених каменів душ, оскільки машини їх побратимів зі Сходу живилися енергією Серця Лорхана, що поширювалася тільки територією Вварденфелла або, можливо, усього Морровінда. Таким чином, двемерські автоматони (не плутати з вварнефелльськими анімункулами) були набагато універсальнішими. Також вони були набагато більш різноманітними.

Випадкова вікі