Fandom

Стародавні Сувої українською

Двемер

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Warning-icon.png
Необхідно: додати інформацію.

Двемер - одна з рас Нірну в серії компютерних ігор The Elder Scrolls.

Раса двемерів.png

Загальні свідченняРедагувати

Двемери (Dwemer, dwem-mer, dway-mer або dwee-mer) — відлюдницька ельфійська раса, яку люди називають гномами (що зовсім не вірно); вважається, що ця раса повністю зникла до кінця Першої Ери.

Історія народу двемерів дуже таємнича. Як і більшість інших ельфійськіх народів, вони відокремилися від альдмерів ще в часи Меретійської Ери. Що сталося після цього і як двемери розселялися по Тамріелю - невідомо. Найбільша концентрація двемерських міст знаходиться в основному на острові Вварденфелл ("двем. «Місто Потужного Щита»"), що у Морровінді. Також руїни їх міст були виявлені й у континентальній частині провінції. Крім Морровінду, поселення двемерів існували в Хаммерфеллі (засновані кланом Роуркен), Скайрімі, а також на острові Солстхейм. Існує припущення, що самі двемери зайняли не тільки ці три території, але і заселили весь континент, хоча офіційно теорія прийнята не була, адже цьому немає доказів.

ІсторіяРедагувати

Історія Роуркен заслуговує окремого розгляду. Цей клан відмовився укладати мир із кімерами. За легендою, голова клану кинув свій молот - Волендранґ - у небо, пообіцявши забрати свій народ туди, куди він впаде. Молот злетів так високо, що його було видно на небі, подібно до яскравого метеору, і впав на заході Тамріеля. Роуркен залишили Вварденфелл приблизно 420 року Першої Ери.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі