FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Стріли (Skyrim)».
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Даедричне спорядження (Skyrim)».
Weapon ikon Даедрична стріла
ID: 000139В8
Даедрична стріла (Skyrim)
Шкода Вага Ціна
24 0 8 Gold Skyrim
Тип Стріла
Навичка
Даедрична стріла (ориг. "Daedric Arrow") — стріла у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Даедрична стріла - дуже потужний боєприпас для стрільби з луків. Такі стріли наносять найвищу утрату, серед стріл, що зустрічаються в оригінальній грі. При встановленому доповненні The Elder Scrolls V: Dawnguard з'являються драконячі кістяні стріли, які за характеристиками злегка перевищують даедричні і коштують трохи дорожче.

Місцезнаходження Редагувати

Після досягнення Довакіном 46 рівня такі стріли:

Створення Редагувати

Pin-icon НотаткаВ кузнях можна створювати даедричні обладунки і зброю і покращувати їх в два рази.

Ковальська справа Редагувати

Даедричні стріли можна створити в кузні за наявності встановленого доповнення The Elder Scrolls V: Dawnguard, маючи рівень 90 навички "Ковальська справа", здатність і наступні матеріали:

Цікавинки Редагувати

  • Даедричні стріли ідеально підходять для використання як "бронебійні", тобто проти цілей з великою кількістю здоров'я або у важкій броні. При знаходженні їх краще зберігати для себе, не розтрачувати даремно на "прості" цілі, а використовувати як останній шанс в критичній ситуації. Корисно видати одну стрілу своєму супутнику, тим самим підвищивши утрату при його стрільбі і збирати з трупів додаткові стріли.
  • У Соліт'юді у дворі Похмурого замку вартові тренуються в стрільбі з лука. При наявній здатності "Дезорієнтація", що дозволяє красти екіпіровану зброю та навички кишенькових крадіжок можна вкрасти сталеві стріли у них і підмінити на даедричні у кількості однієї штуки, дивитися, як вони стріляють, і підбирати стріли з мішені.
  • У Цистерні можна підмінити стріли у більшості злодіїв, що знаходяться там, навіть не володіючи перком "Дезорієнтація". Просто варто почекати, поки хто-небудь з них сяде за стіл перекусити.

Також дивіться Редагувати

Випадкова вікі