FANDOM

DaedraIcon Даедра-павук
Даедра-павук (Oblivion)
LevelIcon 16

Health-icon 300 MagickaIcon 150 StaminaIcon 285

Душа Велика

Опис Редагувати

Є досить поширеними даедра після досягнення головним героєм 16-го рівня. Виглядають як павуки з головою і руками бледнокожей жінки. Здатні закликати мініатюрні копії себе (так звані павучки) і атакувати ворога дистанційним електричним зарядом, в ближньому бою пошкоджують спритність і швидкість, а також залишають легку рану. Досить жваво скаче з боку в бік, намагаючись ухилитися від атак в ближньому бою. Має шкідливу (для протагоніста) звичку лікувати себе, коли здоров'я опускається до низького значення (приблизно 30-50%). Все це робить даедра-павука небезпечним супротивником, навіть якщо у вас високий рівень.

Тактика бою Редагувати

На павучків не варто звертати увагу (але краще ухилятися, так як вони використовують заклинання паралічу). Вони легко вбивають і наносять дуже мало шкоди.

Будучи магом, варто атакувати павука її ж зброєю — струмом. Як і всі даедра, вона має невелику вразливість до електрики. Ще більш ефективним засобом є заклинання, які наносять шкоди холодом. Обстрілювати даедра-павука здалеку — теж варіант, головне — вчасно ухилятися від блискавок. До вогню у цих тварюк опір.

Якщо протагоніст — воїн, варто дочекатися відновлення запасу сил до максимуму (можна випити зілля або просто чекати, не забуваючи ухилятися від блискавок), після чого підбігати до паучихе і з розгону наносити удари. Після цього можна атакувати ворога безперервними швидкими ударами. Даедра-павуки дуже легко ошеломляются, так що, швидше за все, під градом ударів чудовисько не встигне застосувати заклинання, шкідливу спритність і швидкість.

Випадкова вікі