FANDOM

Дагот Ур
Ref ID: DAGOTH_UR_1 / DAGOTH_UR_2
Дагот Ур Анімація
ManIcon
Базова інформація
Рівень 35
Здоров'я 300/1000
Мана 300/1000
Запас сил 500/1000
Раса Кімер
Фракція Дім Дагот
Локація Дагот Ур (локація)
Квест Головний Квест (Morrowind)
Дагот Ур (ориг. "Dagoth Ur") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ОписРедагувати

Дагот Ур (спочатку лорд Ворін Дагот, в колах Храма Трибуналу називається Дияволом, ешлендери і Вівек називали його Шарматом) — голова Великого Дому Дагот. Один із найкращих друзів і порадників Неревара Індоріла. За деякими свідченнями, був вбитий після закінчення Війни Першої Ради, але через деякий час сліди його діяльності знову з'являються в Тамріелі.

БіографіяРедагувати

Лорд Ворін Дагот був вірним союзником і одним із найкращих друзів Неревара. Разом з іншими кімерами бився проти двемерів на Війні Першої Ради.

Після її закінчення йому були тимчасово довірені артефакти, що дозволяли безпечно маніпулювати Серцем Лорхана. Далі історія мовчить про те, що відбулося насправді. Існує декілька теорій тих подій:

  • Пізніше було вирішено знищити артефакти, але Ворін Дагот, спокушений їх силою, відмовився повернути їх. Цей конфлікт привів до "смерті" Дагота Ура і смертельному пораненню Неревара.
  • Троє інших членів ради Неревара: Сота Сіл, Вівек і Альмалексія, пізніше відомі як Трибунал, зрадливо вбили Неревара, вирішивши заволодіти силою Серця, а не знищити його, як планував Індоріл. Трохи пізніше вони розправились і з Даготом, що зберігав інструменти за проханням Неревара

Але, як би там не було, життя Воріна вже належало артефактам, і хоча його тіло було практично знищено Нереваром чи АЛЬМСІВІ, все ж він залишився жити, підживлюючись силою Серця Лорхана. Так він став живим богом. Пізніше, Сота Сіл, Альмалексія і Вівек досягли того ж стану подібним способом.

Поранений та покалічений, Ворін Дагот став дивитися на них як на ворогів - можливо через те, що за слухами, що саме вони вбили Неревара. Поступово він став сприймати весь Тамріель як місце, повне ворогів та загроз.

Ближче до свого кінця Ворін почав тисячолітню кампанію по завоюванню світу. В цей час він став називати себе Даготом Уром. За двемерськими кресленнями він почав будувати другого Нумідіума - Акулахана. Поступово він почав підкоряти своїй волі населення Морровінда за допомогою емнацій, що випускав Акулахан, і заснував культ, члени якого були фанатично вірні йому. Він захоплює двемерські фотеці, охорону яких забезпечують його спотворені спільники. Весь цей час Дагот Ур розповсюджував морові хвороби (і найстрашнішу з них, Корпрус) по всьому Вварденфелі.

До часу подій The Elder Scrolls III: Morrowind будівництво Акулахана майже завершено, а армії Дагота уже практично повністю послабили Трибунал. Після появи Нереваріна (реінкарнації Неревара Індоріла, згідно пророцтвам ешлендерів) він пропонува тому стати на його сторону. Чому він це зробив - по старій дружбі, чи через щось інше - невідомо, але приєднатись до нього неможна.

В самому кінці протистояння з Даготом гравець може сказати тому, що його вбивця - реінкарнація Неревара, його колишнього друга і воєначалька. На сюжет це не вплине.

НотаткиРедагувати

  • Крім всього іншого, Дагот Ур володіє унікальною штучкою - реліквією "Перстень серця".
  • Можливість приєднатись до Дагота Ура додана в любительському глобальному плагіні Сердце Хаоса.

Випадкова вікі