Fandom

Стародавні Сувої українською

Гіслі

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Гіслі
Ref ID: 000198B5 Base ID: 00013282
Гіслі.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 80
Мана 50
Запас сил 65
Раса Норд
Фракція Соліт'юд_(Skyrim)|Соліт'юд (Skyrim)|Соліт'юд
Локація Соліт'юд, «Всяка всячина», Дім Ерикура, Таверна «Щур, що сміється»
Гіслі (ориг. "Gisli") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Здравствуйте. Я Гіслі. Але ви можете називати меня «сестрою Ерікура». Так усі роблять.»
~ Гіслі

ОписРедагувати

Гіслі — дворянка, що живе зі своїм братом Ерікуром, в його домі у Соліт'юді. У спілкуванні груба і зарозуміла.

Всі її діалоги будуть просочені гіркотою і ревнощами із-за статусу її брата. Гіслі також можна знайти в таверні «Щур, що сміється», де вона може провести цілу ніч. Протягом дня вона відвідує декілька магазинів Солітьюда, де може стояти за прилавками на місці їх власників, але пропонувати які-небудь послуги вона не буде.

ЕкіпіруванняРедагувати

Гіслі носить комплект нарядного одягу разом з парою нарядних черевик, володіє залізним кинджалом, має при собі ключ від будинку Ерікура. Також у неї є запасний одяг з поясом і набір хороших рівневих предметів.

ПриміткиРедагувати

  • Gisli — норвезьке ім'я, проте воно чоловіче.
  • Існує невикористаний діалог, в якому персонаж говорить з Гіслі про Ерікура після смерті її брата. Якби це трапилось, то вона б могла сказати: "Так, він мій старший брат. Чесно кажучи, він був просто хлюстом. І, чесно кажучи, після смерті Торуга у нього не було реальної влади. Але все одно. Він не заслужив на смерть."
    • Насправді Ерікур у грі ніколи не помре, і цей діалог ви ніколи не почуєте.

Випадкова вікі