FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Гільдія магів».
Гільдія магів (ориг. Mages Guild) в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion
Основна інформація Емблема Гільдії Магів
Лідер на початок гри Ганнібал Травен
Лідер на кінець гри Чемпіон Сироділа
Штаб-квартира Імперське місто,
Університет Таїнств
Визначні особистості Ганнібал Травен, Рамінус Полус
Вступний квест Вступ у Гільдію магів
Члени фракції
Ірлав Джарол, Каранья, Тар-Міна, Делмар, Ботіель

Гільдія Магів (ориг. Mages Guild) — професійна організація, створена для того, щоб просувати вивченню таємних мистецтв. Гільдія магів є одній з наймогутніших організацій Тамріелю. Її очолює Ганнібал Травен, відомий борець з некромантією.

Основним завданням Гільдії є вивчення і застосування магії. Всі найпопулярніше зілля і чарівні предмети були створені членами Гільдії магів. Все це завжди можна купити у відділеннях Гільдії за розумну ціну, так само як і безліч всіляких заклинань і компонентів для створення зілля. Ті, хто просунувся в науці, дістають доступ до створення власних заклинань і зачарувань.

Вступ до Гільдії магів Редагувати

Для того, щоб стати членом Гільдії магів, досить лише звернутися в найближче відділення Гільдії. Після цього ви будете зараховані у ранг стажера, а також зможете торгувати з іншими членами гільдії, купувати у них заклинання і вчитися.

Відновлення в Гільдії магів Редагувати

Якщо ви порушили закони гільдії (напали на будь-якого члена гільдії, убили його або вкрали у нього що-небудь), вас виженуть з гільдії магів. Втім, у вас буде шанс повернутися, для цього вам знадобиться принести 40 інгредієнтів, причому чим сильніше ваша провина, тим більш рідкісними і коштовними інгредієнтами доведеться спокутувати провину. Так можна зробити двічі; якщо вас виженуть втретє, зворотньої дороги не буде.

Університет Таїнств Редагувати

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Університет Таїнств».

Університет Таїнств (Університет Чарівництва) — головна резиденція гільдії і її центр. Знаходиться в Імперському місті. Після того, як архімагом став Ганнібал Травен він закрив доступ в університет звичайним громадянам і стажистам гільдії: в університет допускався лише член гільдії, що отримав рекомендації від глав відділень гільдії у всіх містах Сироділу, виключаючи Імперське місто і зруйнований Кватч. Але, не дивлячись на складність, дістати доступ в Університет Таїнств, є метою усіх стажистів, адже саме тут починається справжнє життя мага. Тут розташовані кімнати для практичних занять, зачарування предметів, створення заклинань і занять алхімією, в університеті навіть розташована невелика клумба, на якій зростають різні алхімічні інгредієнти.

Ранги Гільдии Магів Редагувати

Емблема Ранг Завдання
AssociateAssociate/СтажерВступ у Гільдію магів
ApprenticeApprentice/УченьВступ у Гільдію магів
JourneymanJourneyman/ФахівецьПосох мага
EvokerEvoker/ЗаклинательПриховані мотиви
ConjurerConjurer/ЧаклунСекрет Ватакена
MagicianMagician/МагМісяць некроманта
WarlockWarlock/ЧародійЗвільнення або кара
WizardWizard/ЧарівникЗаговір розкритий
Master-wizardMaster-Wizard/Майстер-чарівникШолом Хробака
Arch-mageArch-Mage/АрхімагБій з Королем

Випадкова вікі