FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Гільдія магів».
Емблема Гільдії Магів.png

Емблема Гільдії Магів

Гільдія Магів
(оріг. Mages Guild) — професійна організація, визнана Імператором Тамріеля, вона створена для того, щоб просувати вивчення таємних мистецтв. Гільдія Магів є однією з наймогутніших організацій Тамріелю. Вона була заснована Ванусом Галеріоном на противагу Ордену Псиджиків (вони вважали, що магію можуть вивчати лише обрані). Датою заснування вважається 2Е 230. Перше відділення Гільдії було побудоване на Аурідоні, у місті Фестхолд.

Основним завданням Гільдії є вивчення і застосування чаклунства. Всі найпопулярніші зілля і чарівні предмети були створені членами Гільдії Магів. Все це завжди можна купити у відділеннях Гільдії за розумну ціну, так само як і безліч всіляких заклинань і компонентів для створення зілля. Члени гільдії, що показали себе у науці дістають доступ до створення власних заклинань та зачарувань.

Детальніше про її витоки можна прочитати у книзі «Витоки Гільдії Магів».

Цілі Гільдії Редагувати

Гільдія Магів була створена для контролю населення, а якщо бути точніше, для контролю магії в населенні. До Гільдії всі маги жили кожен сам по собі і створювали свої версії гільдій. Але Гільдія Магів об'єднала їх всіх в один державний орган, підлеглий імператорському престолу. В основному, головним ворогом Гільдії Магів є некроманти-відступники. Хоча інколи з'являються просто маги-відступники, з планами помсти і захоплення влади. У таких випадках Гільдія надає свої послуги Імператорові. Також Гільдія Магів підтримує віру в Дев'ять Божеств. Правда, деякі члени гільдії все ж таки вивчають даедричну магію. У таких випадках їм дозволено викликати даедра.

Закони Гільдії Редагувати

За законом Гільдії, маги не можуть:

  • вбивати один одного
  • красти один у одного
  • порушувати закони Імперії Тамріель
  • не дотримувати правила пошани до старших по Гільдії
  • вивчати заборонену магію

Ранги Гільдії Магів Редагувати

  1. Associate / Стажер
  2. Apprentice / Учень
  3. Journeyman / Фахівець
  4. Evoker / Заклинатель
  5. Conjurer / Чаклун
  6. Magician / Маг
  7. Warlock / Чародій
  8. Wizard / Чарівник
  9. Master-wizard / Майстер-чарівник
  10. Arch-mage / Архімаг

Використаний матеріал Редагувати

Майбутнє Гільдії Редагувати

У 4Е 2 Гільдія Магів була розформована. На її місце прийшли дві інші магічні організації — Синод і Колегія Шепотів.

Випадкова вікі