FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Гільдія магів».
Гільдія магів (ориг. Mages Guild) в грі The Elder Scrolls II: Daggerfall
Основна інформація Гільдія магів (Daggerfall)
Лідер Архімаг
Штаб-квартира Розташована в усіх містах затоки Іліак
Визначні особистості Абракадабра Белібердан
Члени фракції
Балтам Греймен
Архімаг (Daggerfall)

Архімаг - голова гільдії

Гільдії чарівників розташовані в усіх великих містах затоки Іліак. Стати членом цієї шанованої організації неважко, якщо є первинні здібності, але украй складно, якщо їх немає. Успішна кар'єра в гільдії відкриває заклиначу-початківцю доступ до створення магічних предметів і заклинань, виклику Повелителів даедра і миттєвої телепортації в будь-яку точку континенту.

Маг (Daggerfall)

Маг

Найпростіші завдання, які можна виконувати, не сходячи з місця - це "охорона великого мага Абракадабра Белібердана, поки він знаходиться в тригодинному трансі, від вбивць". Вбивці ці є джерелом легких і швидких грошей і хорошої екіпіровки, а для виконання завдання досить відпочити три години, а потім пару разів махнути мечем. Але не варто самостійно порушувати спокій мага, що охороняється! Викинуть з гільдії і не подивляться на ранг.

Варто відмітити, що квести, що часто зустрічаються, в дусі "накласти на когось заклинання таке-то" вимагають саме вказаних заклинань з числа стандартних. Власні творіння з тими ж ефектами в цій ситуації не годяться.

Ще один поширений вид легких завдань — ескорт якого-небудь персонажа. А ось стандартні пропозиції "піти в локацію таку-то і принести предмет такий-то" або ж "убити кого-небудь" краще відкидати сходу, благо ні до яких санкцій це не призводить.

Деякі квести вимагають застосування специфічних заклинань. Це мають бути стандартні заклинання, куплені в Гільдії магів. Пошук інгредієнтів може представляти труднощі, оскільки майже усі вони (особливо кров) виглядають як стандартні елементи оформлення підземель.

Випадкова вікі