FANDOM

Гільдія магів Анвіла (в ориг. Anvil Mages Guild) — будинок у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коди локації:

AnvilMagesGuild
AnvilMagesGuildLibrary
AnvilMagesGuildLivingQuarters

Опис Редагувати

Будівля Гільдії магів Анвілу - це великий триповерховий особняк, розташований якраз навпроти головних міських воріт.

Анвільське відділення Гільдії магів спеціалізується на школі відновлення. Очолює його Карахіл, яра прихильниця Ганнібала Травена в його політиці по відношенню до некромантії. Знайти її можна за стійкою у вестибюлі.

На першому поверсі розташований куточок алхіміка, вестибюль, їдальня. Алхімік відділення, Фелен Релас, продає і купує алхімічні інгредієнти, зілля і апаратуру в кімнаті зліва від входу. У кімнаті праворуч від входу можна знайти Марка Гулітта, який продає заклинання, надає послуги заряджання магічних предметів і тренера навички "Руйнування".

У їдальні проводить час Тауррон, який продає заклинання і має ручного біса - Спаркі.

На другому поверсі розташована бібліотека, в якій можна знайти найрізноманітніші книги. Також там розташовані кімнати Карахіл і Феласа Реласа.

На третьому поверсі розташовані житлові приміщення відділення. Тут живуть Марк Гулітт і Тауррон.

Цікавинки Редагувати

Галерея Редагувати

  • Вестибюль
  • Кімната алхіміка
  • Їдальня
  • Бібліотека
  • Житлові помешкання