FANDOM

Гільдія крадіїв (ориг. Thieves Guild) в грі The Elder Scrolls V: Skyrim
Основна інформація TESV Banner ThievesGuild
Лідер на початок гри Мерсер Фрей
Лідер на кінець гри Довакін
Штаб-квартира Ріфтен, Таверна «Буйна фляга», Цистерна
Визначні особистості Галл Дезіденій, Карлія, Мерсер Фрей, Бриньольф, Векс, Делвін Меллорі
Вступний квест Випадкова зустріч
Члени фракції
Тонілія, Сапфір, Гловер МеллоріDB, Сінрік Енделл, Ніруін, Рун, Трінн, Віпір Живчик, Векел Воїн, Могильник, Етьєн Рарніс, Сіндус, Ерлан Лотар, Гартар, Рейвін Іміан, Арнскар Майстер Бурштину, Ванріт Гатаріан

Опис Редагувати

Гільдія крадіїв розташована у місті Ріфтен. Її штаб знаходиться в таверні «Буйна фляга», яка розташована у міських катакомбах, так званій «Щурячій норі». У місті гільдію вважають не шанованою організацією, як Побратимів у Вайтрані, а збориськом хвальків і хуліганів. Більш-менш нейтрально до них відноситься Астрід з Темного Братерства, оскільки вимушена збувати деякі занадто вже помітні речі через Гільдію крадіїв.

Справи гільдії йдуть вкрай погано, причому багато хто вважає, що це є результатом чи прокльонів через вбивство їх гільдмастера, чи то даедричного втручання. «Від слави — до падіння»Нітіліс Лідарі.

Для вступу до Гільдії крадіїв необхідно поговорити з Бріньольфом на ринковій площі міста. Він запропонує невелике дільце, після благополучного виконання якого запросить в лігво гільдії. Можливість вступити у гільдію залишається навіть після провалу квеста.

Навіть в тому випадку, якщо головний герой не заговорить з Бріньольфом самостійно, останній у будь-якому випадку заведе розмову сам при зустрічі, але якщо перед тим, як він підійде, Довакін подасть жебракові у нього на очах, то він скаже, що «'натяк зрозуміло'» і квест «Випадкова зустріч» не буде активований. Згодом можна узяти цей квест у Бріньольфа у будь-який момент.

Під час проходження сюжетної лінії фракції, головний герой буде прийнятий у напівміфічне братерство Солов'їв. : Перед вступом у Солов'ї головний герой буде нагороджений одним з кращих комплектів легких обладунків у грі — Солов'їним обладунком, а в процесі виконання подальших квестів — прекрасною зброєю Солов'їним клинком та Солов'їним луком.

Після закінчення всіх спеціальних завдань гільдії, з'явиться можливість користуватися послугами шістьох скупників краденого: у Маркарті (Ендон), на Медоварні Хоннінга (Маллій Макій), у Солітьюді (Гулум-Ай), Віндхельмі (Ніранія), Вінтерхолді (Ентір) і Тонілли в самому штабі гільдії, «Буйній флязі». Із збільшенням кількості скупників зростає і кількість грошей у них. У результаті у кожного скупника буде по 4000 септимів, і, обійшовши їх усіх, можна починати коло спочатку — гроші відновлюються через кожні 40 годин.

Члени гільдії Редагувати

Випадкова вікі