FANDOM

Цей термін є багатозначним. Якщо Ви потрапили сюди, перейшовши за посиланням із статті, будь ласка, поверніться, та виправте посилання так, щоб воно вказувало на конкретну статтю.

Значення терміну «Гільдія бійців»:
Гільдія бійців (Daggerfall) — стаття про фракцію у грі The Elder Scrolls II: Daggerfall;;

Гільдія бійців (Morrowind) — стаття про фракцію у грі The Elder Scrolls III: Morrowind;

Гільдія бійців (Oblivion) — стаття про фракцію у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion;

Гільдія бійців (Online) — стаття про фракцію у грі The Elder Scrolls Online.

Загальні дані Редагувати

Гільдія Бійців (ориг. Fighters Guild) — професійна організація, заснована Імператором з метою регулювання найму і навчанню найманців. Членам організації надається безкоштовна ночівля, а так само знижки на начення, товари і послуги з лагодження амуніції. Хартія Гільдії була затверджена Потентантом Версідью-Шайе у 321 році Другої Ери. Спочатку організація називалася «Сиффім».

На службу в Гільдію приймаються сильні і здорові люди. Кандидат повинен володіти навиками поводження з довгими мечами, сокирами, зброєю, що дробить, і щитами. Члени гільдії мають бути в змозі носити важку зброю. Гільдія Бійців забезпечує укладання контрактів з приватними особами. Громадяни можуть укладати з гільдією контракти на знищення паразитів і монстрів, доставку товарів на небезпечних маршрутах, збір тварин для арен, а також для виконання інших завдань за рішенням Управління Гільдії. Контракти не можуть перечити Імперським і місцевим законам.

Будь-який член Гільдії, що скоїв злочин проти іншого члена Гільдії, незалежно від рангу обох, негайно виганяється. Питання про повторний прийом вирішується Управлінням Гільдії.

Випадкова вікі