Fandom

Стародавні Сувої українською

Гронґар

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі4 Share
Гронґар
Ref ID: 0001A678 Base ID: 00013BBC
Hrongar.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 85
Мана 50
Запас сил 60
Раса Норд
Фракція Вайтран_(Skyrim)|Вайтран (Skyrim)|Вайтран, Межа дракона
Локація Вайтран, Межа дракона
Квест Дракон в небі
Гронґар (ориг. "Hrongar") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Мій брат слухає порад Провентуса Авеніччі?
Оце сміхота. Він же повторює те, що скаже йому донька, а донька у нього взагалі коваль!
― Гронґар

Біографія Редагувати

Гронґар - норд, що живе в Палаці у Вайтрані. Гронґар доводиться молодшим братом Ярлу Балгруфу Великому. Хоче зберегти звичаї нордів, але негативно відноситься до Плащів Бурі. Більш войовничий, ніж Балгруф, що властиво молодості, Гронґар підбиває брата вступити в громадянську війну на стороні Імперії, але не досяг успіху в цьому. Часто повторює:

Мене дратує ця бездіяльність. Ми повинні задати жару Плащам Бурі.

Часто сперечається з Провентусом Авеніччі та насміхається над братом, докоряючи йому, що він слухає порад управителя.

Родичі Редагувати

Розпорядок дня Редагувати

День Гронґар починає о 8-ій годині ранку. Весь день до 7-ої години вечора він проводить, тиняючись по Палацу і спілкуючись з придворними і відвідувачами, іноді перериваючись на прийоми їжі. Годинну перерву на ланч він робить о 12-ій годині дня. З першої години дня до чотирьох годин вечора гуляє на свіжому повітрі по критій галереї Палацу. З 17-ої до 19-ої години він вечеряє в головному залі і йде спати.

Якщо Вайтран буде захоплений Плащами Бурі, він разом з братом переїде під домашній арешт в підвал Синього палацу у Соліт'юді, де і буде проводити весь свій час разом з ярлами, що виступали на стороні Імперії.

Квести Редагувати

"Дракон в небі"

Інвентар Редагувати

Гронґар носить повний комплект ламеллярного обладунку за винятком шолома. Причому, кіраса представлена рідкісним варіантом з рогами. Також при ньому є запасна одежа з поясом. Озброєний залізним дворучним мечем. У кишенях можуть виявитися такі предмети, як ювелірна прикраса (може бути зачарована), недорогий дорогоцінний камінь, їжа або напій, відмичка і трохи золота (5-23 монети).

Характеристики Редагувати

Не дивлячись на те, що Гронґар озброєний дворучником, по ігровій класифікації Гронґар є воїном одноручної зброї (ориг. Combat Warrior One-Handed ). Як зрозуміло з назви, це означає високий рівень володіння різними видами зброї з акцентом на одноручну. Також непогано розвинені навички блокування ударів і високий рівень володіння важкої бронею. Решта навичок розвинені лише в силу расової схильності. Однак, низький рівень персонажа не дає хоч скільки-небудь серйозно розкритися жодному з них. Ніякими здібностями і заклинаннями Гронґар також не володіє. Навички, які мають рівень вище базового рівня у 15 одиниць, зазначені в таблиці нижче:

Навички
One-handed icon.png Two-handed icon.png Archer icon.png Block icon.png Smithing icon.png Heavy Armor icon.png Light Armor icon.png Speechcraft icon.png
27 27 19 24 20 22 20 20

Діалоги Редагувати

Перебуваючи в Межі Дракона, часто можна стати свідком спілкування Гронґара з Балгруфом і Провентусом Авеніччі. Ці діалоги можна прочитати нижче, під кнопкою-спойлером.

Відкрити / закрити діалоги
Діалог з Балгруфом
:
Гронґар: «Ти обдумав мою ідею?»
Балгруф: «Ні, я все ще не згоден, якщо ти про це. Я не залишу Вайтран без захисту, навіть на один день».
Гронґар: «Якщо ми відправимо половину варти на допомогу Імперському Легіону навіть на пару днів, це може переломити хід війни на користь Імперії. З захистом міста впораються Побратими, а ось Імператор буде у нас в боргу ».
Балгруф: «Ти зовсім розуму позбувся? У нас і так варти не вистачає! Якщо ми втратимо половину людей, Темне Братерство і Гільдія крадіїв візьмуть місто за горло. І тоді нам буде не до заколотників! Ні й ні, скільки разів говорити! Припини набридати мені зі своїми військовими амбіціями! »
Діалог з Провентусом № 1
:
Гронґар: «Провентус, допоможи мені. Ми повинні переконати мого брата допомогти виграти війну».
Провентус: «Що ти від мене хочеш, Гронґар? Твій брат все-таки ярл. Сам знаєш, я не можу заперечувати його рішення».
Гронґар: «Я не прошу тебе йти проти ярла, я прошу допомогти відкрити йому очі. Спробуй ненав'язливо схилити його до війни. Ти його управитель, він тебе слухає».
Провентус: «Не вплутуй мене в свої інтриги, Гронґар. Якщо у тебе є що сказати ярлу, скажи сам».
Діалог з Провентусом, що відбудеться тільки у разі смерті Балгруфа № 2
:
Провентус: «Пане мій ярле, якщо терміново щось не зробити, скарбниця спорожніє».
Гронґар: «Так підніми податки! Якщо хтось відмовиться платити - в колодки для остраху».
Провентус: «Як накажете, мій ярле. Але це питання можна вирішити й іншим способом. Можливо, якщо ми знизимо витрати на зброю і броню для варти...»
Гронґар: «Йде війна, старий дурень, або ти забув? Вайтран - перлина в короні Скайріма, і ти хочеш залишити нас без захисту?»
Провентус: «Вибачте мене, мій ярле. Я сказав дурість, прошу вибачення».

Цікавинки Редагувати

  • У початковій версії квесту «Двері, що шепочуть» він успадкував би трон Вайтрана після смерті брата, однак квест був сильно перероблений.
  • В ресурсах гри Гронґара позначено як важливого персонажа, так само як і його брата Балгруфа, що означає, що їх не можливо убити.
  • Якби Гронґар став ярлом, то у разі перемоги Легіону в битві за Вайтран, він би виголосив промову перед міським ополченням, привітавши солдатів з перемогою і закликав би до подальших звершень. Повний текст промови можна прочитати нижче, під кнопкою-спойлером.
Відкрити / закрити діалоги
Звернення до солдатів Легіону 
:
«Упивайтесь сьогоднішньою перемогою, як Боги упиваються вашої доблестю! Вони вже співають пісні про вашу відвагу і доблесть! Зали Совнгарда дзвенять гімнами на вашу честь! Знищивши зрадників, ви довели нікчемність їх справи і доблесть ваших сердець. Жителі Вайтрана навіки у вас в боргу! Але Ульфрік на цьому не зупиниться. Ні, він буде і далі бити по всім справжнім Нордам, що не зрадили Імперії. Він буде як і раніше сіяти розбрат і хаос скрізь, де тільки зможе. І тому ми - кожен з нас - повинні і далі гасити цей заколот, щоб загибель наших братів не пропала даремно! Не дозволимо заплямувати нашу доблесть, залишивши цих кровожерливих звірів полювати в наших землях! Моя вдячність і моє благословення з вами, солдати! За Вайтран! За Імперію!»
  • Будучи ярлом, Гронґар був би впевнений у перемозі Імперії, навіть після захоплення міста Плащами Бурі. Побачивши ставленика Ульфріка - Вігнара Сіру Гриву, Гронґар повинен був би присоромити його і Довакіна. Цитата його промови нижче, під кнопкою-спойлером.
Відкрити / закрити діалоги
Звернення до Вігнара
:
«Вігнар Сіра Грива! То-то я помітив, що вашого клану не було на стінах. І тепер я знаю, чому. Що, просто кинджалом у спину було не можна? Зараз це дуже зручна позиція. Але спом'янеш мої слова, старий, скоро повстання Ульфріка видихається. І що тоді? Імперія потрібна нам не менше, ніж ми потрібні Імперії. Ми, норди, і є Імперія! Нашою кров'ю вона побудована. Нашою кров'ю вона і тримається. Вже кому не зрозуміти, як не тобі. Скажи мені, Вігнар ... Коштувало воно того? Скільки на вулицях валяється трупів тих, хто ще недавно називав тебе другом? А як щодо їх близьких? Все ще не скінчено. Ти чуєш мене, дурень старий? Все ще не закінчено! А ти ... Ти з Плащів Бурі? Я був про вас кращої думки. Всі ви пошкодуєте про те, що накоїли. Злегка запізно, тобі не здається? Будь я проклятий, якщо віддам своє місто цьому зброду, не піднявши меча»

Випадкова вікі