FANDOM

Land Divided Art
Конфлікт, як він зображений на карті
Земля розділена у The Elder Scrolls: Legends.

Громадянська війна у Скайрімі (ориг. Skyrim Civil War) — збройний конфлікт у провінції Скайрім під час подій гри The Elder Scrolls V: Skyrim, результат якого залежить від вибору героя.

Основні дані Редагувати

Прапори ІЛ та ПБ

Прапори сторін: ліворуч — Імперія, праворуч — Плащі Бурі.

Сторони конфлікту Редагувати

Основний штаб Легіону розташований в столиці Скайріму — Соліт'юді, а Ульфрік Плащ Бурі керує повстанцями із Віндхельму.

Причини конфлікту Редагувати

Незадоволення корінного нордського населення накопичувалось давно. Воно було викликано тим, що Імперія в особі Імператора Тіта Міда ІІ підписала Конкордат Білого Золота з Альдмерським Домініоном наприкінці Великої Війни, що, з-поміж іншого, поставило поклоніння Талосу під заборону. Для нордів же Талос — справжній національний герой, який став богом.

Імперія вважає Плащів Бурі зрадниками — в основному через наміри вийти з її складу.

Ланцюг подій, які спричинили громадянську війну, починається під час Маркартського Інциденту, коли Ульфрик Плащ Бурі зміг відбити Маркарт у захопивших його Відступників — групи  річменів, що бажають зробити Межу незалежною від Скайріму. Переможець відмовився віддавати Маркарт Імперії, поки та не дозволить Ульфрику і його людям вільно поклонятись Талосу. На вулицях Маркарту продовжувався безлад і хвилювання, вмирали люди (ну… може ще мери і звірораси), і Імперії не залишалося робити нічого, крім як дозволити нордам їх традиційні обряди. Проте це скоро стало відомо емісарам Талмору, які слідкували за виконанням вимог Конкордату Білого Золота.

Альдмерський Домініон змусив Імперію невідхильно виконувати умови Конкордату Білого Золота, а Ульфрик подумавши, що його обманули, створив власну армію, відому як Плащі Бурі, з метою будь-якою ціною позбавити Скайрім від впливу ганебної для нордів угоди з ельфами. Початок відкритому протистоянню поклало вбивство Ульфриком Верховного короля Торіґґа в поєдинку честі. Але результат поєдинку ставиться багатьма під сумнів тому, що Ульфрик використовував Ту'ум, щоб досягти перемоги.

Представники Імперії називають ці події просто: «повстання Плащів Бурі». Самі ж Плащі іменують це не інакше, як «Велике повстання».

Ярл Соліт'юду Елісиф Справедлива підтримує Імперію, хоча чимало персонажів кажуть, що вона «всього лише маріонетка в руках Туллія».

Інша інформація Редагувати

Плащі Бурі Імперський легіон
Початкова диспозиція Істмарк, Білий Берег, Ріфт, Вінтерхолд Гаафінгар, Х'ялмарк, Вайтран, Межа, Фолкріт
Головнокомандувачі Ульфрік Плащ Бурі, Ґалмар Кам'яний кулак, Ґоннар Клятводавець, Гйорнскар Трощитель голів, Істар Каїрноруйнівник, Арральд Заморожене серце, Ірсаральд Тричі-проколотий Генерал Туллій, легат Рікке, легат Скульнар, легат Таурин Дуілій, легат Емануель Адманд, Адвентій Цезенній, легат Фейсендил, легат Гроллод, легат Севан Телендас
Території, які може отримати фракція внаслідок рішення Довакіна у завданні "Нескінченна пора". Маркарт, Морфал, Фолкріт (якщо почати квест консольною командою, коли в результаті пройдення війни за Легіон у Плащів Бурі залишився лише Віндхельм) Ріфтен, Вінтерхолд, Данстар, Фолкріт (якщо почати квест консольною командою, коли в результаті пройдення війни за Плащів Бурі у Легіону залишився лише Соліт'юд)
Завойовані місця Вайтран, Форт Нейград, Форт Санґард, Форт Снігового яструба, Форт Зелена стіна, Форт Кастав, Форт Граґґстад, Соліт'юд Вайтран, Форт Данстад, Форт Зелена стіна, Форт Кастав, Форт Амол, Віндхельм

Цікавинки Редагувати

Ця подія відображена і в розширенні Heroes of Skyrim до The Elder Scrolls: Legends. Воно додало карту Земля розділена, на якій зображено сутичку між Імперським легіоном та Плащами Бурі.