FANDOM

DaedraIcon Грозовий атронах
ID: 00023AA8
Гроз.атр.
LevelIcon 16

Health-icon 441 MagickaIcon 197 StaminaIcon 247

Шкода 40 (ланцюгова блискавка)
Душа Велика
Грозовий атронах (ориг. "Storm Atronach")даедра, атронах в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Грозовий атронах
Як і полум'яні атронахи, грозові атронахи також ширяють над землею. Вони можуть пересувтись по воді, і є більш швидкішими, ніж інші атронахи. Вони, мабуть, найменш гуманоїдні атронахи: з'являючись як пошарпані статуї з тріщинами, з насупливим обличчям і зі шматками каменю, що крутяться навколо своєї основи, слабо зв'язуючись з матрицею електричних дуг і темно-фіолетових хмар.

В основному грозові атронахи, як і вогняні, використовують ударні заклинання "Блискавка", або навіть "Ланцюгова блискавка", коли стикаються з численними ворогами. Хоч і мають більший запас здоров'я, ніж у інших атронахів, все ж стараються тримати відстань. Але в ближньому бою також дають доброї "припарки" - коли навколо атронаха назбираються численні вороги, він може випускати потужний електричний вибух навколо себе, також його захищає його електричний плащ.

Викликається високо-рівневими магами, а також протагоністом - за допомогою книги заклинань чи сувою.

РізновидністьРедагувати

Тип LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Предмети Заклинання

Грозовий атронах

30 241 197 147 Сіль пустоти

Плащ блискавок,Блискавка,Ланцюгова блискавка

Потужний грозовий атронах

"Силою стихій")

35 383 238 247 Сіль пустоти

Грозовий Трелл 30 391 197 247 Сіль пустоти

Грозовий Трелл (з перком "Сила стихій")

35 484 326 247 Сіль пустоти

ГалереяРедагувати