FANDOM

DaedraIcon Грозовий атронах
ID: ATRONACH_STORM
Грозовий атронах (Morrowind)
LevelIcon 13

Health-icon 200 MagickaIcon 195 StaminaIcon 600

Шкода 15-45
Душа 150 (велика)
Грозовий атронах (ориг. "Storm Atronach")атронах в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Опис Редагувати

Найпотужніші стихійні атронахи — грозові, повелителі блискавок та електрики. Вони виглядають як людиноподібна фігура зі світлих каменів, довкола якої літає кілька менших камінчиків. Всього у грі 14 таких даедра (та ще два унікальних). Наймогутніші маги вміють закликати їх собі на допомогу.

Характеристики та здібності Редагувати

Всі різновиди грозових атронахів мають повну невразливість до звичайної зброї, та ResistShock рівний 100 %. Ще їхній опір отрутам ResistPoisonстановить 75 %. Крім того, можуть відбити заклинання з шансом у 20 %.

Стандартний удар цього атронаха наносить від 15 до 45 одиниць фізичної шкоди. Також вони використовують особливі заклинання. «Шокоцвіт» наносить 1-25 одиниць шкоди струмом протягом 5 секунд на відстані до 10 футів, застосовується на ціль, тобто є дистанційною атакою. «Шоковий щит» створює щит блискавок ефективністю 3 одиниці, на час 20 секунд; це закляття атронах застосовує на себе.

Різновиди Редагувати

У всіх різновидів грозового атронаха абсолютно однакові дані (рівень, кіл-сть здоров’я), чари, що вони застосовують, і т.д. Єдина відмінність полягає у предметах на тілі: викликаний грозовий атронах не містить нічого.

  1. atronach_storm — простий грозовий атронах;
  2. atronach_storm_az — один із тих даедра, що послав Шеогорат заважати жриці Азури (див. квест Азури); знаходиться зовні халупи Райни Дролан, регіон Шеогорада;
  3. atronach_storm_ttmk — під час завдання "Паломництво до гори Канд", у печері в цій горі;
  4. atronach_storm_summon — викликаний варіант грозового атронаха, не несе порожніх солей.