FANDOM

DwemerIcon2 Господар Кузні
ID: XX015401
Майстер-коваль
LevelIcon 24-30

Health-icon 853-1019 MagickaIcon 15-265 StaminaIcon 292-416

Шкода 75-150
Господар Кузні (ориг. "The Forgemaster")двемерський механізм в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Господар Кузні — шедевр двемерської бойової технології автоматонів. Його можна по праву вважати найбільш смертоносним двемерським механізмом, відомим нам на сьогоднішній день. Відомий один-єдиний екземпляр, створений для захисту Етерієвої Кузні.

Господар Кузні виглядає як двемерський центуріон, хоча відразу впадають у вічі явні зовнішні відмінності — він більш броньований, високий і має нехарактерний для двемерських механізмів червонуватий колір. Проте ще більше він відрізняється своїми можливостями: разом з посиленою міцністю, майстер-коваль володіє можливістю випускати на супротивників потоки смертоносного вогню (а не пари), миттєво спалюючи їх. Більше того, він може створити згусток вогню, щоб завдати противнику ще страшнішої шкоди, а для власної безпеки він застосовує особливу технологію, створюючи навколо себе вогняний плащ. Все це робить його дуже небезпечним супротивником.

Цей механізм можна зустріти тільки в The Elder Scrolls V: Dawnguard, під час квесту "Загублене у віках". Після знищення він більше не з'явиться ніколи.

Вогняна атака Господаря Кузні

Вогняна атака