FANDOM

StromcloakCamp.svg Гонча смерті
ID: XX00C5EF
Гонча смерті
LevelIcon 5

Health-icon 121

Душа Маленька
Гонча смерті (ориг. "Death Hound")тварина, собака в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Гонча смерті — дивна істота, зовні нагадує велику собаку, яка додається в гру офіційним аддоном Dawnguard. У них чорна шкіра, під якою чітко проступають м'язи і великі, палаючі вогнем очі. Шерсті або немає зовсім, або вона така коротка, що її не видно. Ніс відсутній, на його місці обтягнуті шкірою носові пазухи, а паща всіяна кількома рядами великих і дуже гострих іклів. Дивовижною особливістю даної істоти є те, що під час укусу вона наносить шкоду магічним холодом (10 од. шкоди, уповільнення 50%). Також навколо неї поширюється аура холоду, яка наносить 1 одиницю шкоди в секунду, яка подібна на заклинання «Морозний плащ». Походження даної істоти невідоме, однак можна припустити, що вони є родичами інших подібних монстрів — Пекельних гончих. За іншою версією, Гончі Смерті — це пси, які були заражені Сангвінаре Вампіріс.

Не дивлячись на моторошний вигляд, за ігровою інформацією це тварина, а не монстр і тим більше не нежить. Однак заклинання «Виявлення життя» гончу не показує. Крім того, убивство Гончих за допомогою рунної сокири Вартових світанку збільшує його силу, що ще раз підтверджує, що Гончі — нежить.

Відомо, що верхівка вампірського клану Волкіхар навчилися приручати і використовувати цих істот у свої цілях.

Гонча смерті Ку-Сіт або Гармр може стати супутником головного героя в тому випадку, якщо обрана сторона вампірів клану Волкіхар і виконано завдання «Гематитова чаша».

У випадку смерті гончої, з них обов'язково можна отримати нашийник і собачатину, а із вірогідністю 10% — дрібні рівневі предмети, як правило — коштовності. Гончих можна зустріти в різних місцях: в Замку Волкіхар, в місцях проживання вампірів, але окремо від вампірів — ніколи. Також, під час випадкового нічного нападу вампіра на місто із ним також може бути одна або дві гончих.

Цікавинки Редагувати

Можливо, це посилання на твір із циклу розповідей про Шерлока Холмса «Собака Баскервілів» — Гонча має вигляд, який схожий за описом зовнішності Собаки Баскервілів.

Випадкова вікі