FANDOM

StromcloakCamp.svg Гончак смерті
ID: XX00C5EF
Гончак смерті
LevelIcon 5

Health-icon 121 MagickaIcon 0 StaminaIcon 114

Шкода 10 або 20
Душа Маленька
Гончак смерті (ориг. "Death Hound")тварина, собака в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Гончак смерті — дивна істота, яка нагадує великого пса, додається в гру офіційним аддоном Dawnguard. У них чорна шкіра, під якою чітко проступають м'язи і великі, палаючі вогнем очі. Шерсті або немає зовсім, або вона така коротка, що її не видно. Ніс відсутній, на його місці обтягнуті шкірою носові пазухи, а паща всіяна кількома рядами великих і дуже гострих іклів. Дивовижною особливістю даної істоти є те, що під час укусу вона наносить крім фізичної, ще й морозну шкоду (10 од. шкоди холодом, уповільнення 50% на 3 сек). Також навколо неї поширюється аура холоду, яка наносить 1 одиницю шкоди в секунду, яка подібна на заклинання «Морозний плащ». Походження даної істоти невідоме, однак можна припустити, що вони є родичами інших подібних монстрів — Пекельних гончаків, які теж були чорного кольору і мали червоні очі. За іншою версією, гончаки смерті — це пси, які були заражені Сангвінаре Вампіріс.

Не дивлячись на моторошний вигляд, за ігровою інформацією це тварина, а не монстр і тим більше не нежить. Однак заклинання «Виявлення життя» гончака не показує. Крім того, убивство гончаків за допомогою рунної сокири Вартових світанку збільшує її силу, що ще раз підтверджує, що гончаки — нежить.

Відомо, що верхівка вампірського клану Волкіхар навчилися приручати і використовувати цих істот у свої цілях. Гончаки смерті Ку-Сіт або Гармр можуть стати супутником головного героя в тому випадку, якщо обрана сторона вампірів клану Волкіхар і виконано завдання «Гематитова чаша».

З тіл цих тварин обов'язково можна отримати нашийник і собачатину, а із вірогідністю 10% — дрібні рівневі предмети, як правило — коштовності. Гончаків можна зустріти в різних місцях: в Замку Волкіхар, в місцях проживання вампірів, але окремо від вампірів — ніколи. Також, під час випадкового нічного нападу вампіра на місто із ним також може бути один або два гончака.

Цікавинки Редагувати

Можливо, це посилання на твір із циклу розповідей про Шерлока Холмса «Собака Баскервілів» — гончак має вигляд, який схожий з описом зовнішності Собаки Баскервілів.