FANDOM

Двісті років минуло після подій The Elder Scrolls IV: Oblivion, і зараз 201 рік 4 Ери. Верховний король Скайріму був вбитий, і загроза громадянської війни висить над провінцією. Одна сторона під керівництвом Ульфріка Плаща Бурі хоче відділитися від Імперії, а інша, спираючись на Імперський легіон, бажає залишитись у її складі, вважаючи, що не варто опускати руки, а потрібно продовжувати боротися. І, що ще гірше, цей розкол є останньою подією в пророцтві, передбаченому в Стародавніх Сувоях, яке призведе до повернення драконів і Алдуїна, північного бога руйнування.

Стіна Алдуїна (концепт)

Стіна Алдуїна, на якій висічені малюнки, що ілюструють події пророцтва.

Гравець починає свій шлях полоненим, якого везуть на страту, за незаконний перетин кордонів Скайріма. Неочікувана поява дракона в момент страти дозволяє втекти. Згодом, герой дізнається, що він/вона — Довакін, Драконороджений, здатний поглинати душі вбитих драконів і кричати їхньою стародавньою мовою. Своїми подальшими діями герой рятує Скайрім від Алдуїна - Пожирача світу. Алдуїн був переміщений трьома воїнами в момент їх поразки в майбутнє за допомогою Древнього Сувою. Головному герою потрібно пройти ряд різноманітних завдань для перемоги над Алдуїном, тираном земель Скайріму.

В сюжетну лінію Головного квесту входять наступні квести:

Головний квест The Elder Scrolls V: Skyrim
Акт I На свободу!Перед буреюВітряний ПікДракон в небіШлях ГолосуРіг Юргена Прикликача вітру
Акт II Клинок у пітьміДипломатична недоторканністьЩур, загнаний у кутСтіна АлдуїнаГорлянка СвітуСтародавнє знанняПрокляття Алдуїна
Акт III ПійманийНескінченна пораПартурнаксГніздо Пожирача світуСовнґардДраконоборець