Fandom

Стародавні Сувої українською

Головний квест (Skyrim)

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Двісті років минуло після подій "The Elder Scrolls IV: Oblivion", і зараз 201 рік 4 Ери. Верховний Король Скайріму був вбитий, і загроза громадянської війни висить над провінцією. Одна сторона під керівництвом Ульфріка Плаща Бурі хоче відділитися від Імперії, а інша, Імперський Легіон, бажає залишитись, вважаючи, що не варто опускати руки, а потрібно продовжувати боротися. І, що ще гірше, цей розкол є останньою подією в пророцтві, передбаченому в Стародавніх Сувоях, яке призведе до повернення драконів і Алдуїна, північного бога руйнування.

Гравець починає свій шлях полоненим, якого везуть на страту, за незаконний перетин кордонів Скайріма. Неочікувана поява дракона в момент страти дозволяє втекти. Згодом, герой дізнається, що громадянська війна Скайріму є останнім пунктом в послідовності подій, передбаченій в Стародавніх Сувоях, і що він - Довакін - Драконороджений, здатний поглинати душі вбитих драконів і кричати їхньою стародавньою мовою. Своїми подальшими діями герой рятує Скайрім від Алдуїна - Пожирача Світів. Алдуїн був переміщений трьома воїнами в момент їх поразки в майбутнє за допомогою Древнього Сувою. Головному герою потрібно пройти ряд різноманітних завдань для перемоги над Алдуїном, тираном земель Скайріму.

В сюжетну лінію Головного квесту входять наступні квести:

Головний квест The Elder Scrolls V: Skyrim
Акт I На свободу!Перед буреюВітряний ПікДракон в небіШлях ГолосуРіг Юргена
Акт II Клинок у пітьміДипломатична недоторканністьЩур, загнаний у кутСтіна АлдуїнаГорлянка СвітуСтародавнє знанняПрокляття Алдуїна
Акт III ВпалийНескінченна пораПартурнаксДім Пожирача СвітуСовнгардДраконоборець

Випадкова вікі