FANDOM

Загальна інформаціяРедагувати

Гобліни (ориг. Goblin) — одна із звірорас в Нірні. Ці слабкі монстри з'явилися ще в першій грі серії. Гобліни є також у грі The Elder Scrolls Adventures: Redguard. В оригінальній грі The Elder Scrolls III: Morrowind гоблінів як ігрових монстрів нема, вони тільки згадуються в ігрових текстах (діалогах і книгах). Декілька різновидів гоблінів з'явиться при встановленні The Elder Scrolls III: Tribunal на території Морнхолду. Із самого початку присутні в The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Oblivion goblin

Питання про розумність гоблінівРедагувати

Як і дреугів, гоблінів можно роздивлятися і як розумну расу, і як нерозумних монстрів. Наявність Наявність у гоблінів ієрарїчного поділу, примітивних ремесел і власної мови вказує на те, що вони скоріше за все розумні.

Із ігрових текстів відомо, що у гоблінів є своя мова, вони можуть утворювати клани, користуватися одягом і зброєю, дресирувати тварин, наприклад Дурзогів. Також можуть розводити щурів.

Альтмери традиційно використовують гоблінів для посилення своїх армій. Данмери зневажають гоблінів, у їхньому розумінні - злих і огидних істот. Втім, король Морровінду Хелсет Хлаалу вільний від цих стереотипів і навіть намагався зібрати армію гоблінів під час подій аддону Tribunal - з цим пов'язаний один із квестів. Каджити ставляться до них приблизн отак само, як темні ельфи. Цаескі тримають гоблінів у рабстві, ті працюють на них і дають їм свіжу кров. Таким чином, гобліни можуть плідно співпрацювати не тільки із особами свого виду, а навіть із іншими розумними расами, шо дуже добре свідчить про їх розумність.

Зовнішність гоблінівРедагувати

У гоблінів зеленувато-жовта або зелена шкіра, звірина морда з гострими зубами; у деяких, наприклад, гоблінів-здорованів, ростуть роги. Гобліни діже відрізняються між собою за своїми розмірами, зовнішністю, здатностям,але більшість з них низькі, сутулі і худі істоти. Кольором шкіри і деякими, незначними, деталями гобліни можуть нагадати орків, але відмінностей у цих двох рас більше ніж схожих рис. У ігрових книгах є теорія, що гобліни - споріднений з орками народ. Проте наукова спільнота Тамріелю ще не дійшла остаточних висновків у цьому питанні. Самі ж орки заперечують будь-яку спорідненість із гоблінами. Орки - нащадки стародавніх мерів, а гобліни - напівзвірі, тому вони не можуть бути родичами.

Morrowind goblin

Суспільний устрій гоблінівРедагувати

Про життя гоблінів відомо мало. Дослідники думають, що цей матеріал занадто очевидний і доступний. Гобліни широко розселилися по всьому Сироділу, тому вони не є диковинкою, навідміну від фалмерів, яких вважають легендарним народом.

В цілому, можна сказати, що гобліни живуть невеликими групами, племенами. Ці племена іноді воюють між собою. Очолює плем'я вождь, що володіє магічними здатностями. Він же є шаманом племені. Гобліни невибагливі у побуті, тому можуть харчуватися смаженими щурами, жити у напівзатоплених або в крихких укриттях і ходити в обносках. Час від часу гобліни влаштовують розбійницькі напади на подорожніх, грабують їх і беруть у полон виживших. Навіщо вони беруть у полон людей незрозуміло, бо ще жоден гоблін не став вимагати викупу за свою жертву.

Ось список відомих гоблінських племен Сироділу:

  • «Криваві руки»
  • «Скельогризи»
  • «Трощителі черепів»
  • «Біла шкіра»
  • «Поїдачі праху»
  • «Три пір'їни»
  • «Гостре ікло»
  • «Гірка риба»

Вони вшановують бога Малука (ориг. Malooc), Короля Орди, під проводом якого гобліни воювали з редгардами в першу епоху (задовго до подій всіх ігор серії).

Гігантські гобліниРедагувати

Це особливий вид гоблінів, дуже небезпечний через свою силу і величезні розміри. Під час експансії редгардів у Хаммерфелл, він був вигнаний з цього світу і ув'язнений у Брамі Гоблінів.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі