FANDOM

MonsterIcon Гнарл
Гнарл
LevelIcon 1-21

Health-icon 10-300 MagickaIcon 10-30

Гнарл (ориг. "Gnarl")монстр в грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Гнарли — розумні деревоподібні істоти, чия здатність зливатися з навколишнім ландшафтом стала неприємним сюрпризом для багатьох шукачів пригод
― Завантажувальний екран

Опис Редагувати

Гнарл (ходяче дерево) — унікальне створіння Шеогората. Їх можна зустріти на Тремтячих островах, але технічно це створіння. Гнарли є стражами плану Шеогората, наглядачами і служителями так званої кореневої системи (сукупності всіх коренів рослин плану Шеогората, пов'язаних між собою).

Гнарли підтримують тунелі кореневої системи в порядку і очищають їх, видаляючи надлишки застиглих смол та інші предмети, які можуть пошкодити кореневу систему і всьому плану Шеогората. Є думка, що коли гнарли стають занадто великими, вони зростаються з кореневою системою, стаючи її частиною. Гнарли настільки ревно охороняють кореневу систему, що проявляють агресію по відношенню до будь-якої істоти, що потрапила у їх поле зору.

Під час битви гнарли мають дивовижну властивість використовувати застосовану проти них магію, зміцнюючи з її допомогою свій захист. Будучи атакованим за допомогою вогню, холоду або електрики, гнарл збільшується в розмірах і набуває короткочасного захисту від використаного проти нього елемента, але в той же час стає вразливим для елементних заклинань інших стихій.

Гнарли зустрічаються як у Манії, так і в Деменції, відрізняючись тільки забарвленням — темний в Деменції і набагато більш світлий в Манії. На їх голові можна розгледіти безліч очей, дуже схожих на людські.

Випадкова вікі