FANDOM

Генерал Туллій
Ref ID: 000198BA; 000BE335 (ІСТМАРК) Base ID: 0001327E; 000D0577 (ІСТМАРК)
Генерал Туллій.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень PCx1.2 (10–50)
Здоров'я 50 + (PC – 0,8) × 9.6 (122–442)
Мана 50
Запас сил 50 + (PC – 0,8) × 8.4 (113–393)
Раса Імперець
Фракція Імперський легіон_(Skyrim)|Імперський легіон (Skyrim)|Імперський легіон
Локація Соліт'юд, Похмурий замок
Квест дивіться розділ «Квести»
Генерал Туллій (ориг. "General Tullius") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Деякі тут горлопанять, що ти герой, та герой не використав би дар голосу для вбивства свого Короля і узурпації його трону.»
~ Генерал Туллій, У Хелгені Ульфріку Плащу Бурі

Біографія Редагувати

Генерал Туллій — командувач Імперським легіоном у Скайримі. Він вихідець із Сироділу. Вперше Довакін зустрічає його на початку гри: перед стратою. Після утечі із Хелгену, Туллія можна знайти у Соліт'юді, у Похмурому замку, де генерал обговорює з легатом Рікке стратегію подальших дій Імперського легіону. Він може прийняти Довакіна у Легіон і є одним із квестодателей при виконанні лінії квестів громадянської війни за Імперію.

Туллій невисокої думки про нордів, їх уявленнях про честь і обов'язок, і, особливо, про їх традиції. З цих причин, зокрема, не відноситься з ентузіазмом до пропозиції легата Рікке знайти Зубчасту корону перш, ніж це зроблять Плащі Бурі. Проте, після завершення громадянської війни побажає залишитись у Скайримі, сказавши таку фразу: «Навряд чи я коли-небудь звикну до морозів або зрозумію цих розпроклятих нордів, але я навчився їх поважати». За словами Туллія, імператор часто відправляє його у самі конфліктні місця в Імперії, що, поза сумнівом, говорить про досвід і талант генерала. Він твердо переконаний, що лише Імперський легіон здатний захистити Скайрім від Талмора, проте, за службовим обов'язком вимушений регулярно спілкуватися із представниками Талмора у Скайримі: вперше це можна побачити на початку гри при в'їзді у Хелген, удруге — при виконанні квесту про зниклого представника клану Сірих Грив.

Із засудженням висловлюється про утиск темних ельфів, біженців із Морровінду, у Віндхельмі, і вважає ганьбою, що влада нічого не робить і навіть потурає такому стану речей. Про це можна судити по його фразі, сказаній на прийомі у талморському посольстві: «Квартал Сірих у Віндхельмі анітрохи не кращий за трущоби. Ганьба, що темним ельфам доводиться так жити». Знає про тяжке положення аргоніан, яких навіть не впускають за міські мури: «Ну, говорять, аргоніанам заборонили жити у стінах Віндхельму. Зараз їх пускають лише у портовий район. Вони, майже всі, сплять в одному будинку і бідні, як храмові пацюки». У ході виконання квестів громадянської війни на стороні Імперського легіону, Туллій бере участь у захопленні Віндхельму, перед чим виголошує вражаючу промову до легіонерів, щоб надихнути їх до штурму міста:

«Сьогодні — важливий день в історії Імперії і Легіону. Важливий день для всього Скайріму. Так. Слухайте усі! Зараз ми завдамо останнього удару по повстанню Ульфріка. Ви всі хоробро билися і багато віддали за наш загальний успіх. Цього дня ми відправляємо послання Ульфріку Плащу Бурі і тим бунтівним ярлам, що його підтримують. Ульфрік думає, що зможе відсидітися за стінами. Але ми проб'ємо собі дорогу в місто і витягнемо його на поміст, на суд справедливості. Ось це послання. Будь-який король, що відкинув імператора, одного дня прокинеться і побачить Легіон біля своїх воріт. І того дня ми відберемо у нього місто і відновимо закон в його землях. Плащі Бурі приперті до стінки, і тому вони битимуться, як загнані у кут щури. Вони будуть люті і виверткі. Але не давайте себе обдурити. Те, що ми робимо сьогодні, ми робимо заради Скайріму і його народу. Вирвавши заразу цього заколоту, ми знову зробимо країну єдиною! Але вони не можуть змагатися з легіонерами. Ви — кращі воїни Тамріелю. Професійні солдати, безстрашні воїни. Імператор пильно стежитиме за тим, що станеться тут сьогодні. Ті, хто відзначиться у бою, будуть щедро винагороджені. Час настав, воїни!»
~ Промова Генерала Туллія

Після цього, разом із легатом Рікке і Довакіном бере участь у штурмі Королівського палацу, і, після битви з Галмаром Кам'яний Кулак, стратить Ульфріка особисто або ж, прислухавшись до останнього прохання вождя Плащів Бурі, передасть це право Довакіну. Якщо головний герой вибрав сторону Плащів Бурі, генерал знаходитиметься у Похмурому замку під час захоплення Солітьюда. Після бою з Галмаром, Ульфріком і Довакіном, визнає свою поразку, після чого Ульфрік пропонує Довакіну стратити його, а у разі відмови, страчує Туллія сам.

Цитати Редагувати

Під час прийому в талморському посольстві.

  • Якщо головний герой служить у Імперському легіоні, то генерал привітає його словами: «Не думав, що тебе тут побачу! Я вважаю, у тебе є на те причини. У всіх є».
  • Причини ж своєї присутності на прийомі Туллій пояснить наступними словами: «Я тут лише тому, що моя відмова викликала б дипломатичний конфлікт».
  • Далі у розмові він висловить свою думку про цей прийом: «Роздивись довкола і побачиш, з чим ми боремося. Лише між нами, чимала частина того, що Ульфрік говорить про Імперію, правда.» і «Клянусь, Еленвен влаштовує ці прийоми, лише щоб виставити Імперію у поганому світлі. Ще трохи, і я перейду під прапори Плащів Бурі».
  • Але про саму Еленвен генерал украй високої думки: «Еленвен — незвичайна жінка. Їй вистачає і хитрості, і волі. Я зараз подумав, що з неї вийшов би хороший імперський генерал».

Інвентар Редагувати

Генерал Тулій носить унікальну кірасу, імперські легкі чоботи і наручі. Озброєний імперськими мечом і луком, до якого у нього є 20 сталевих стріл. Також при ньому можна знайти просту одежу з поясом.

Характеристики Редагувати

По ігровій класифікації генерал Туллій є солдатом Імперії (не вартовий) (ориг. soldier Imperial Not Guard). Ця спеціалізація має на увазі високий рівень володіння усіма військовими навичками: одноручною, дворучною і стрілецькою зброєю, парируванням ударів, а також мистецтвом носіння легкої і важкої броні. Останні навички розвинені лише через расову схильність. Жодними здібностями і заклинаннями Туллій не володіє. Навички, що мають рівень вище базового, вказані у таблиці нижче.

Навички
Одноручна зброя Дворучна зброя Стрільба Блокування Важка броня Легка броня Руйнування Відновлення Зачарування
32–85 27–80 27–80 32–85 32–86 27–81 20 25 20

Квести Редагувати

Квести головної сюжетной лінії:

Квести Плащів Бурі:

  • «Битва при Солітьюді» — у кінці цього завдання Туллія чекає страта від руки протагоніста або Ульфріка Плаща Бурі.

Квести Імперського легіону:

Сторонні квести:

Примітки Редагувати

  • Судячи по зовнішності і ряду особливостей характеру, його образ був навіяний Юлієм Цезарем.
  • Під час штурму Віндхельма генерал Туллій представлений іншим персонажем з BASEID 000d0577 і REFID 000be335. Ця версія персонажа позбавлена імперського лука, стріл і одягу з поясом. По характеристиках вона ідентична основній версії.
  • Інший раз, при підвищенні Довакіна у званні може сказати, що нагороджує його клинком, проте видає щит.
  • Якщо під час сум'яття у Хелгені наблизитися до Туллія, від нього можна почути: «Біжи, дурень!», «Я сказав тобі — рятуйся! Бігом!».
  • Якщо спочатку прийти до Ульфріка, а потім до Генерала Туллія, то він пригадає героя без нагадування.
  • Вельми високої думки про Еленвен.

Випадкова вікі