FANDOM

Гейлір Бурмотун
Ref ID: GEILIR THE MUMBLING
Geilir the Mumbling
ManIcon
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 164
Мана 106
Запас сил 340
Раса Норд
Локація Житло Гейліра Бурмотуна
Квест Проклятий капітан, Сумний пророк
Гейлір Бурмотун (ориг. "Geilir the Mumbling") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Bloodmoon.
«Коли дракон помирає, помирає й Імперія.»
~ Гейлір Бурмотун переказує нашіптування черепа

Біографія Редагувати

Гейлір на прізвисько Бурмотун є чаклуном і пророком. Він самотньо проживає на Солстхеймі. Його житло розташоване на західному узбережжі острова, неподалік від місця, де розіб'ється об скелі вантажний корабель «Східної Імперської торгівельної компанії».

Гейлір був жертвою іншої аварії корабля, коли він разом зі своєю сім'єю плив на острів Солстхейм зі Скайріму. Капітан Тормур Сіра Хвиля заснув за штурвалом і знищив свій корабель. Загинули всі пасажири, включаючи і близьких Гейліра. За цю злочинну недбалість чаклун прокляв Тормура вічним неспанням, прирікаючи його на постійне спостереження за морем, безсилого навіть зробити крок. Це сталося за півроку до тих пам'ятних подій на острові, котрим присвячується доповнення Bloodmoon до гри The Elder Scrolls III: Morrowind.

Гейлір володіє даром передбачення. Він володіє черепом жінки на ім'я Оддфрід Білі Губи, яка, за його словами, нашіптує йому бачення майбутнього.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Квести «Проклятий капітан» і «Сумний пророк» тісно пов'язані один з одним. Гейлір відмовиться допомагати Тормуру, поки герой не поверне Оддфрід. Якщо це вже було зроблено до знайомства з Тормуром, чаклун з радістю піде назустріч.
  • В залежності від проходження основного квесту Bloodmoon, Гейлір повідає герою бачення про майбутнє, так чи інакше пов'язані з пророцтвом Кривавого Місяця. Якщо ж квест «Полювання Гірцина» виконаний, то в цьому випадку Гейлір не зможе побачити майбутнє Нереваріна, але пояснить, що замість цього Оддфрід все ж сказала йому дещо цікаве: про те, що «коли дракон вмирає, то вмирає й Імперія», про «втрачену кров дракона і прабатьків Імперії », і про «зупинку току крові». Провидець подумає, що ці слова дуже туманні, і безпосередньо з героєм можуть бути не пов'язані.

Цікавинки Редагувати

Нашіптування пророкуючого черепа Гейліра є прямим натяком на сюжет наступної за The Elder Scrolls III: Morrowind гри серії - The Elder Scrolls IV: Oblivion.