FANDOM

Ганнібал Травен
Ref ID: 00034E17 Base ID: 00034E16
Ганнібал Травен
ManIcon
Базова інформація
Рівень 50
Здоров'я 211
Мана 300
Раса Бретон
Фракція Гільдія магів_(Oblivion)|Гільдія магів (Oblivion)|Гільдія магів, Автори книг
Локація Імперське місто, Університет Таїнств
Квест Квести Гільдії магів
Ганнібал Травен (ориг. "Hannibal Traven") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Біографія Редагувати

Ганнібал Травен - архімаг Гільдії магів у часи Кризи Облівіона. Сильний і могутній маг. Ярий противник некромантії, через що наклав заборону на її використання і вивчення. Автор книги «Плюси і мінуси чорної магії». Дуже захоплюється алхімією, тому для нього і була створена "Скриня Архімага".

У ході головного квесту дає протагоністу доручення, пов'язані з дослідженням і знищенням культу некромантів, побудованого навколо особистості таємничого Короля Хробаків Маннімарко. У ході сюжетної лінії Гільдії магів убиває себе, залишаючі Колосальний чорний камінь душ зі своєю душею, який перешкоджає поневоленню свідомості протагоніста і дає тому шанс на перемогу над Маннімарко.

Цікавинки Редагувати

У російській локалізації гри The Elder Scrolls IV: Oblivion від "1С" ім'я «Hannibal» перекладено як «Каннибал». Однак у "Золотому виданні" від "1С" його ім'я вже було перекладено як «Ганнибал».

Баги Редагувати

  • Може статися так, що його обличчя буде нагадувати обличчя Сірого Принца, а обличчя Сірого Принца навпаки - обличчя Ганнібала Травена. Даний баг пов'язаний з неправильно вкладеним програмним кодом.
  • Колосальний камінь душ з душею Ганнібала Травена може назавжди «зависнути» в інвентарі, відзначаючись як квестовий предмет. Лікується консоллю.
  • Відомий баг, коли текстура одягу Ганнібала Травена наполовину складається з текстури мантії Гільдії магів, і наполовину з текстури шати Міфічного Світанку.

Галерея Редагувати

Ганнібал Травен у зріст

Випадкова вікі