FANDOM

Галл Дезіденій
Ref ID: 0001A2D2 Base ID: 0001BB5D
Галл Дезіденій.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 15
Раса Імперець
Фракція Гільдія крадіїв_(Skyrim)|Гільдія крадіїв (Skyrim)|Гільдія крадіїв, Солов'ї, Примари, автори книг
Локація Солов'їна зала
Квест Повернення сутінків
Галл Дезіденій (ориг. "Gallus Desidenius") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Галл Дезіденій був Солов'єм разом зі своєю коханкою Карлією і Мерсером Фреєм, а також займав посаду голови Гільдії Крадіїв, поки його не убив Мерсер Фрей, котрий потім розірвав зв'язок Гільдії Крадіїв з Ноктюрнал, вкравши Скелетний ключ.

Є автором двотомника: «Солов'ї, Том I: Про нас» і «Солов'ї, Том II: Про наше минуле». Невідомо як і коли та вивчив писемність Снігових ельфів, за допомогою якої і зашифрував свій щоденник.

Поява Редагувати

Галла можна зустріти по квесту Гільдії Крадіїв «Повернення сутінків» у подобі примари, що охороняє Присмеркову гробницю.

Галл зникне в тій же Присмерковій гробниці. У кінці квесту, трохи затримавшись біля Чорного Озера, можна буде побачити Галла. Після діалогу з Карлією він підійде до Озера і зникне. Карлія скаже, що Галл тепер пішов у царство Вічнотіні, оскільки його контракт з Ноктюрнал виконаний.

Тіло Редагувати

У залі, де Карлія стріляє в головного героя, лежить скелет, який впав з розлому вгорі. Мерсер Фрей говорив, ніби це Карлія скинула туди тіло Галла, проте, як з'ясувалося пізніше, що Мерсер Фрей сам скинув туди тіло нещасного.

Галл Дезіденій скелет.jpg

Скелет Галла

Випадкова вікі