Fandom

Стародавні Сувої українською

Габріелла

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Габріелла
Ref ID: 0001BDEB Base ID: 0001BDB8
Габріелла.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 5-50
Здоров'я 183-557
Мана 82-158
Запас сил 70-195
Раса Данмер
Фракція Темне Братерство_(Skyrim)|Темне Братерство (Skyrim)|Темне Братерство
Локація Притулок Темного Братерства
Квест Вразливе місце, пошук асасина з минулого
Габріелла (ориг. "Gabriella") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Мені подобається повний місяць, прогулянки берегом моря, в'язання і єдинороги. Якось я гуляла по берегу моря і зустріла там єдинорога і проштрикнула йому артерію в'язальною спицею. Я жінка тонких, але простих смаків.

БіографіяРедагувати

Габріелла — данмерка, асасин, член Темного Братерства, подруга віщунки Олави Немічної. Доволі саркастична особа, часто використовує свою "жіночу чарівність" для виконання контрактів, любить повторювати: вбивай добре і часто. На відміну від Астрід, висловлює глибоку повагу до Неньки Ночі. Якщо при виконанні квеста "Вразливе місце" вбити Гая Марона у великому місті, вона вручить головному герою талісман Олави. Саме їй належить ручний морозний павук Ліс.

Під час облоги Сховища помирає. Її труп можна знайти у кімнаті з пентаграммою душ та алхімічною лабораторією.

КвестиРедагувати

Цікавинки Редагувати

  • Клас цього персонажа - асасин. Проте, хіба могло бути інакше?
  • Іноді під час розмови з Фестусом Крексом Габріелла зізнається, що її смерть близько, однак як вона помре - не каже.
  • Труп Габріелли, який можна виявити- це інший НІП, у якого немає капюшона та тих самих предметів у інвентарі, що були у живої данмерки.

Випадкова вікі