FANDOM

Вічний Чемпіон

Вічний Чемпіон на коні

У мене є одна цікава ідея. Це відповідь, яка міститься у тебе в голові. З цього дня я нарікаю тебе Вічним Чемпіоном. За допомогою своєї руки ти творитимеш справи на потребу Імперії. Я, Уріель Септім, істинний імператор Тамріеля видаю указ і закон. Піднімися мій Чемпіон і стань моєю правою рукою поряд зі мною.

Схоже, [Ім'я Чемпіона], що ти досяг своєї мети. Тобі не лише вдалося врятувати імператора, але і моє життя теж. Я не повинен, але я горджуся тим, що ти заробив собі таку популярність і мою найглибшу пошану.
― Генерал Воргафт, 3Е 399

Біографія Редагувати

Вічний Чемпіон — персонаж всесвіту The Elder Scrolls, протагоніст The Elder Scrolls: Arena, колишній ув'язнений.

Майбутній Вічний Чемпіон народився в 3Е 370, хоча більше про його життя нічого не відомо. На "світову арену" він потрапляє по волі випадку в 3Е 389 в часи Імперського Симулякра. Завдяки талантам, а також за підтримки Рії Сільмейн та інших осіб того часу, наприклад королеви Барензії, Чемпіон зміг зібрати усі частини старовинного артефакту — Посоха Хаосу. З його допомогою героєві вдається повалити зрадника - імперського бойового мага Ягара Тарна, і повернути на трон справжнього імператора - Уріеля Септіма VII.

За заслуги перед Імперією героя назвуть Вічним Чемпіоном. Його подальша доля невідома. Є припущення, що він повернувся у свою рідну провінцію, хоча цілком можливо, що Чемпіон залишився при Уріелі.