Fandom

Стародавні Сувої українською

Вінтерхолд (Skyrim)

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Герб Вінтерхолду.png Менше інформації:
Вінтерхолд
Вінтерхолд.png
Прапор На мапі
Вінтерхолд (Skyrim) прапор.PNG Вінтерхолд (Skyrim) на мапі.png
План міста
Вінтерхолд (Skyrim) план.png
Провінції Скайрім
Регіон Володіння Вінтерхолд
Вінтерхолд (в ориг. Winterhold) — місто у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Вінтерхолд — місто з насиченою, але складною історією. У далекому минулому він був першою столицею Скайріму, що робило його важливим торговим та культурним центром. Саме в ті золоті для міста роки біля нього була заснована Колегія Вінтерхолда.

Доленосною (і найбільш жахливою) подією для міста став т.з. Великий Обвал, що відбувся у 122 році IV Ери. Жахливий шторм, що бушував декілька днів поспіль й супроводжувався цунамі, викликав обвал великої ділянки берегового скельного масиву… Разом з більшою частиною міста Вінтерхолд. Після цієї катастрофи від колись великого міста залишилось всього декілька будівель, розташованих уздовж єдиної вулиці, що уціліла. Але будівля Колегії майже не постраждала. Це викликало підозри про причини Обвалу. Самі маги всіляко заперечували свою причетність до трагедії, врешті їх провина так і не була доведена. Але відгомони недовіри до магії існують й по цей день.

Детальніше про цю подію та її наслідки можна дізнатися з книги "Про Великий Обвал".

Географічно Вінтерхолд розташований на північно-східному березі Скайріму, у пустельній і непривітній тундрі, віддаленій від основних торгових маршрутів. Від остаточного занепаду і забуття, за іронією долі, рятує лише Колегія, що надає магічні послуги і навчає початківців-магів. Якщо ж ви відноситеся до магії з побоюванням і вважаєте її непотрібною (як і багато нордів Скайріму), то Вінтерхолд можна сміливо виключити з списку цікавих місць.

Теперішнім правителем міста є ярл Корір.

Важливі місця та жителі Редагувати

Адміністрація
Довгий дім ярла

  • Ярл Корір
  • Мейлур Селот
  • Ассур
  • Тена
  • Кай Вогка маківка

Колегія Вінтерхолда

Магазин
Залишки Бірни (різноманітний крам)

  • Бірна
  • Ранмір

Таверна
Корчма "Змерзле вогнище"

Будинки жителів
Будинок Кралдара

  • Кралдар
  • Тоньольф

Квести Редагувати

Різні:

  • "Знайти Шолом Вінтерхолда" — можна отримати у ярла Коріра. Після завершення завдання можна працювати на титул тана в місті.
  • "Пошуки Ізабель Ролен" — можна отримати у корчмаря з «Замерзлого Затишку» (завдання не показується у щоденнику, навіть у розділі "Різне").
  • Мейлур Селот просить вкрасти посох у мага, що проживає в таверні.
  • Змусити Ранміра заплатити свої рахунки.
  • В магазині «Залишки Бірни» можна купити ключ-кіготь від кургану Інґола, який буде відмічений на вашій мапі.

Появи Редагувати

The Elder Scrolls: Arena — перша поява;

The Elder Scrolls V: Skyrim — присутній у грі.

Зображення Редагувати

Випадкова вікі