FANDOM

Вігнар Сіра грива
Ref ID: 0001A6A1 Base ID: 00013BB5
Вігнар Сіра Грива
ManIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 85
Мана 50
Запас сил 60
Раса Норд
Фракція Вайтран, Сірі гриви, Побратими, Ярли
Локація Вайтран, Йоррваскр
Квест Битва за Вайтран
Вігнар Сіра грива (ориг. "Vignar Gray-Mane") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Ярл Вігнар

Вігнар на троні Вайтрана

Вігнар Сіра грива — член сім'ї Сірі гриви, що є однією з найстаріших кланів Вайтрана.

Активно виступає за Плащів Бурі, відомий як «Вігнар Поважний» серед Побратимів, серед яких він є найстарішим бійцем. За словами Кодлака Білогивого, Вігнар бачив піднесення та захід дюжини провісників. Вілкас говорить про те, що знає історію побратимів так само добре як і Вігнар, але на відміну від нього, він її пам'ятає, що може свідчити про проблеми з пам'яттю у Вігнара.

Якщо Довакін прийме сторону Плащів Бурі у ході громадянської війни, то після битви за Вайтран Вігнар стане ярлом Вайтрана замість Балгруфа. Його племінниця Ольфіна стане його хускарлом.

Інвентар Редагувати

Цей персонаж носить дорогий одяг коричневого кольору, і дорогі чоботи. Озброєний сталевим мечем із Небесної кузні. У кишенях носить підперезану туніку та щось із переліку: одна їжа/відмичка/пляшка алкоголю, до 35 септімів, випадковий перстень, коштовний камінь та намисто.

Пов'язані квести Редагувати

  • Битва за Вайтран.

Якщо Вігнар став ярлом до початку наступних квестів:

  • Пійманий;
  • Нескінченна пора;
  • Отримання титула тана Вайтрана.

Родичі Редагувати