FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Квести (Oblivion)».
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Головний квест (Oblivion)».

Вступ (ориг. Tutorial)

Код для консолі: MQ01

Завдання: Ви маєте вивчити механіку гри та якумога швидше покинути в'язницю.

Умови отримання: створено персонажа.

Хто видає: автоматично.

Перш за все, вам потрібно створити свого персонажа. Це процес цікавий та довгий. Потрібно вибрати одну з десяти рас: орки, хаджити, аргоніанці, бретонці, редгарди, імперці, високі ельфи, темні ельфи, лісові ельфи або норди.

Зовнішність для свого героя можна обрати будь-яку: налаштувань більш, ніж достатньо.

Закінчивши, переходьте до самої гри.

Роззирніться довкола. Керувати героєм можна за допомогою клавіш A (вліво), W (вперед), D (вправо), X (назад), Y (взаємодія з об'єктами), T (магія), пробіл (стрибок), Caps Lock (перейти з ходьби на біг і навпаки) або налаштувати керування так, як вам зручно.

Підійдіть до грат. Треба витримати бурхливі знущання темного ельфа за камери навпроти, Валена Дрета.

Його репліки залежать від обраної вами раси.

Орки: Редагувати

Для жінок:

  • О, Дев'ять Святих, яка ж ти жахлива, хоч ти і жінка. Але орки усі жахливі. Найжахливіша раса у всьому Тамріелі. Та навіщо потрібна краса, якщо можна розірвати когось на шматки, немов якесь чудовисько. О, але ж ти, мабуть, орк-слабачка, га? Якщо тебе схопили імперці. Як жалюгідно. Ти помреш тут, орк! Як звір у клітці!

Для чоловіків:

  • О, Дев'ять Святих, який же ти жахливий. Але орки усі жахливі. Найжахливіша раса у всьому Тамріелі. Але, у крайньому випадку, у тебе є неймовірна сила. Мабуть, приємно розірвати когось на шматки. Відчути себе чудовиськом. О, але ж ти, мабуть, орк-слабак, га? Якщо тебе схопили імперці. Як жалюгідно. Ти помреш тут, орк! Як звір у клітці!

Каджити: Редагувати

Для жінок:

  • Прокинься, кошенятко! Гей! У моїй камері шарудить пацюк, хаджитко. Товстенький, смачненький пацюк. Кошенятко хоче пацюка? Кошенятко зголодніло? Тут тобі доведеться сподіватись лише на те, що сама собі знайдеш, хаджитко. Нових злочинців тут не годують. Ти знаєш про це? Спочатку тебе замучують голодом. Потім тебе лупцюють. А потім, якщо пощастить, тебе вб'ють. Це точно. Ти помреш тут!

Для чоловіків:

  • Прокинься, кошенятко! Гей! У моїй камері шарудить пацюк, хаджите. Товстенький, смачненький пацюк. Кошенятко хоче пацюка? Кошенятко зголодніло? Тут тобі доведеться сподіватись лише на те, що сам собі знайдеш, хаджите. Нових злочинців тут не годують. Ти знаєш про це? Спочатку тебе замучують голодом. Потім тебе лупцюють. А потім, якщо пощастить, тебе вб'ють. Це точно. Ти помреш тут!

Аргоніанці: Редагувати

Для жінок:

  • Гей, ящірко! Мабуть, це розбиває твоє серце на крихітні друзки — бути так близько до води і знати, що тобі більше ніколи не доведеться плавати… Знаєшь, інколи, коли нас виводять назовні, можна почути шум озера. Скрегіт весел, крики чайок. Так близько… Та тобі більше не доведеться плавати, аргоніанко. Та не хвилюйся. Дуже скоро ти помреш. ти помреш тут!

Для чоловіків:

  • Гей, ящірко! Мабуть, це розбиває твоє серце на крихітні друзки — бути так близько до води і знати, що тобі більше ніколи не доведеться плавати… Знаєшь, інколи, коли нас виводять назовні, можна почути шум озера. Скрегіт весел, крики чайок. Так близько… Та тобі більше не доведеться плавати, аргоніанцю. Та не хвилюйся. Дуже скоро ти помреш. ти помреш тут!

Високі ельфи: Редагувати

Для жінок:

  • Так-так, ви тільки-но подивіться на цю красуню-альтмера! Де тепер твоє достоїнство, га? Де знамениті стать і осанка високих ельфів? Знаєш, мій строк тут добігає кінця. Дуже скоро я вийду на волю, а ти залишишся у цій щурячій норі чекати власної страти... Так, саме так. Я підслухав розмови охоронців. Ти помреш тут, "висока" эльфійко. Ти чуєш мене? Ти тут помреш!

Для чоловіків:

  • Так-так, ви тільки подивіться на цього величного альтмера (Так-так, ви тільки подивіться на цю красуню-альтмера)! Де тепер твоє достоїнство, га? Де знамениті стать і осанка високих ельфів? Знаєш, мій строк тут добігає кінця. Дуже скоро я вийду на волю, а ти залишишся у цій щурячій норі чекати власної страти... Так, саме так. Я підслухав розмови охоронців. Ти помреш тут, "високий" эльфе. Ти чуєш мене? Ти тут помреш!

Бретонці: Редагувати

Для жінок:

  • Бліда шкіра, самозакоханий вигляд… Та ти ж бретонка! Кажуть, ви справжні майстри з магії... Та ви ж усі просто вискочки, що вміють лише пустити пил в очі! Ну, давай, навій бодай щось! Подивимось, як ти змусиш ці грати зникнути! Ні? У чому справа? Не виходить? Тобі не вийти з цієї тюрми, і скоро твоє тіло кинуть до озера! Ти помреш тут! Помреш!

Для чоловіків:

  • Бліда шкіра, самозакоханий вигляд… Та ти ж бретонець! Кажуть, ви справжні майстри з магії... Та ви ж усі просто вискочки, що вміють лише пустити пил в очі! Ну, давай, навій бодай щось! Подивимось, як ти змусиш ці грати зникнути! Ні? У чому справа? Не виходить? Тобі не вийти з цієї тюрми, і скоро твоє тіло кинуть до озера! Ти помреш тут! Помреш!

Редгарди: Редагувати

Для жінок:

  • Прокинься, красуне! Редгардко! Ага, прокинулась. Як тобі подобається твоя камера, га? Місця не вистачає? Не можу й уявити, як тобі зараз.Ти ніколи не побачиш сонця і моря. Лише камера і трохи світла, і так усе зоставшеся життя. Тебе неодмінно порадує те, що це ненадовго. О, хіба ж ти не знаєш? Ніхто ще не вийшов з цієї тюрми живим. Ти помреш тут, редгардко! Ти помреш!

Для чоловіків:

  • Прокинься, редгарде! Редгарде! Ага, прокинувся. Як тобі подобається твоя камера, га? Місця не вистачає? Не можу й уявити, як тобі зараз.Ти ніколи не побачиш сонця і моря. Лише камера і трохи світла, і так усе зоставшеся життя. Тебе неодмінно порадує те, що це ненадовго. О, хіба ж ти не знаєш? Ніхто ще не вийшов з цієї тюрми живим. Ти помреш тут, редгардко! Ти помреш!

Імперці: Редагувати

Для жінок:

  • Ви лишень подивіться на це! Імперка потрапила в імперську в'язницю! Мабуть, у них зовсім погані справи, що саджають за грати своїх. Твої ж сородичі вважають тебе шматком лайна! Ах, як жалюгідно. Думаю, охоронці будуть ставитися до тебе, хе-хе-хе, особливим чином до кінця. Це точно. Ти помреш тут, імперко, ти помреш! Розумієш, імперець-злочинець, ти робиш неавторитетною імперію, ти більмо на їхньому оці. І буде краще, якщо ти просто... хе-хе, зникнеш.

Для чоловіків:

  • Ви лишень подивіться на це! Імперець потрапив в імперську в'язницю! Мабуть, у них зовсім погані справи, що саджають за грати своїх. Твої ж сородичі вважають тебе шматком лайна! Ах, як жалюгідно. Думаю, охоронці будуть ставитися до тебе, хе-хе-хе, особливим чином до кінця. Це точно. Ти помреш тут, імперець, ти помреш! Розумієш, імперець-злочинець, ти робиш неавторитетною імперію, ти більмо на їхньому оці. І буде краще, якщо ти просто... хе-хе, зникнеш.

Темні ельфи: Редагувати

Для жінок:

  • Мабуть, я вже помер, і знаходжусь зараз у Плані Азури... Звідки тут інакше такий міраж, як ти? Ти ідеальна, моя люба ельфійко... Знаєш, один з охоронців у мене в боргу. Я можу попросити помістити нас в одну камеру. Як тобі? Ти трохи порадуєшся перед смертю. Так-так, ти правильно мене зрозуміла. Не має значення, що каже закон. Так само не має значення, що тобі сказали. Ти помреш тут! Ти помреш!

Для чоловіків:

  • Гей, ти! Ти! Сородичу! Ох, як давно я не бачив данмерів. Звідки ти, га? З Вварденфелла? У тебе там залишилась самотня жінка? Ось що я тобі скажу. Я виходжу звідси через кілька тижнів. І коли повернуся до Морровінду, я придивлюсь за нею. Їй, мабуть, так самотньо. Ти ж хвилюєшся за неї? Я піклуватимуся про неї після твоєї смерті. О, це точно. Ти помреш тут!

Лісові ельфи: Редагувати

Для жінок:

  • Гей! Маленький лісовий ельфе! Чи не занадто далеко ти опинилась від свого лісу? Схоже, твоє "безтурботне" літо добігло кінця. Переселитися із лісового царства Валенвуда у цю щурячу діру... жах. Тобі, напевне, здається, що ці стіни стискаються довкола тебе. Дуже скоро ти збожеволієш, і охоронці заріжуть тебе, щоб не чути тебе. Це точно. Ти помреш тут, босмерко! Помреш!

Для чоловіків:

  • Гей! Маленький лісовий ельфе! Чи не занадто далеко ти опинився від свого лісу? Схоже, твоє "безтурботне" літо добігло кінця. Переселитися із лісового царства Валенвуда у цю щурячу діру... жах. Тобі, напевне, здається, що ці стіни стискаються довкола тебе. Дуже скоро ти збожеволієш, і охоронці заріжуть тебе, щоб не чути тебе. Це точно. Ти помреш тут, босмере! Помреш!

Норд: Редагувати

Для жінок:

  • О-о, яка красуня. Твоя шкіра білосніжна і чиста. А твоє тіло таке... Міцне. Дай вгадаю. Ти ж нордка, вірно? Мабуть, ти гадаєш, що дуже сильна, так? Вмієш, мабуть, махати мечем, і все таке інше. Але це не грає ніякої ролі! Тільки не тут. Тут тобі не доведеться боротися. Та не хвилюйся, охоронці завжди гарно ставляться до таких милих створінь. До самого кінця. Ох, це точно. Ти помреш тут, нордко!

Для чоловіків:

  • Ух, який ти великий! Який сильний! Норд, я думаю? Вгадав? Але ж ти не розірвеш ці грати, ні? Тобі нізащо не вибратися звідси! А ці великі м'язи тобі взагалі не знадобляться. Коли прийде кінець, у тебе не стане сил навіть на те, щоб кликати матусю. Це точно. Ти помреш тут. Ти чуєш мене, норде? Ти тут помреш!

Після цього, почувши кроки у коридорі, Дрет зауважить: "Ти чув (чула) це? Охоронці йдуть... За тобою, хе-хе-хе"

Зав'язкаРедагувати

За декілька хвилин у вашу камеру зайдуть Імператор Уріель Септим зі своєю свитою: блейдами Гленроєм, Баурусом та капітаном Рено.

Як з'ясувалося, у вашій камері знаходиться потаємний тунель, яким блейди збираються проводити імператора!

Вислухавши промову імператора, зауваження блейдів та дочекавшися відкриття тунелю, можете йти за "кватретом". Через деякий час подорож буде перервана несподіваною появою людей у дивній броні. Станеться сутичка, у якій з'явиться перша жертва -- капітан Рено. За словами імператора та блейдів, на неї напали члени секти "Міфічного Світанку". Подорож стає небезпечною, але шлях назад відрізано: прохід до камери закрився. Доведеться йти далі.

Примітка: на тілі Рено (або поряд із нею) знаходиться її катана. Обов'язково візьміть зброю з собою. По-перше, так буде легше долати ворогів, а, по-друге, вона ще знадобиться вам у майбутньому (див. статтю)

Посумувавши за загиблою, Імператор, Баурус та Гленрой продовжать шлях втрьох. Нажаль, йтимуть вони секретним шляхом, і з собою вас не візьмуть, навіть якщо ви боролися проти ассасинів "Міфічного Світанку" разом із ними.

Після зникнення групи за дверима, ви побачите, як частина стіни зправа від вас опаде, а з неї вистрибнуть два величезні щури. З ними легко впоратися, якщо ви взяли зброю з тіла Рено. Вбивати щурів необов'язково, але дуже бажано, інакше вони нападатимуть на вас ще довгий час, що ускладнить подальший шлях. Тут ви навчитеся битися (для цього використовується ліва кнопка миші)

Пройдіть у отвір, що з'явився в стіні. Зліва ви побачите слелет (мабуть, колишнього шукача пригод). Обов'язково обшукайте його. У ньому знаходяться лук для стрільби, кілька стріл, елементи шкіряного обладунка та кілька відмичок.

Недалеко ви побачите тіло мертвого гобліна-шамана. Обшукайте його. Ви знайдете багато чого потрібного: окрім магічних сувоїв, ви знайдете ключ від дверей до наступної частини печери.

Природні печериРедагувати

Ласкаво просимо до Природних Печер! Тут ви знайдете і скрині з золотом та зіллями, і щурів, і зомбі, і ще багато-багато чого! Сумувати не доведеться. Більш того, доведеться битися з ворогами, що, як ви могли помітити раніше, впливає на показник втоми.

Цей етап доволі складний. Йдіть далі якумога швидше.

Природні печери: друга частинаРедагувати

Тут ви навчитеся ставити предмети на "гарячі клавіші". Для цього утримуйте клавіші в діапазоні від F1 до F10 при відкритому інвентарі. У той час, як клавіша натиснута, оберіть будь-який елемент зброї, одягу, обладунків тощо. Це дуже зручно: під час мандрівок, не відкриваючи інвентар, ви зможете екіпірувати будь-який предмет на свого персонажа.

Також, зустрівши гобліна, ви навчитеся ходити навприсядки (клавіша Ctrl -- присісти-встати), а якщо знайдете алхімічні пристрої, зможете навіть навчитися основ алхімії!

Йдучи далі, дивіться під ноги! Дуже легко перечепитися через мотузку, розірвати її та активувати пастки. Тим більш, що попереду ви побачите ще одного гобліна. Будьте обережні: під час нападу, він може також розірвати мотузку. Пастки наносять дуже великі втрати здоров'ю героя.

Далі ви побачите велику яму і кількох гоблінів. Серед них -- гоблін-шаман, у якого можна знайти унікальний посох гобліна-шамана.

Примітка: не бережіть час, ретельніше оглядайте скрині. В одній з них знаходиться унікальний комплект іржавої залізної броні.

Ще далі можна побачити купу повалених одне на одне бровен. Скиньте їх на гоблінів, що ходять попереду, щоб ліквідувати їх.

Проходьте далі.

Зустріч зі старими знайомимиРедагувати

Врешті-решт, ви знайдете вихід із, здавалося б, нескінченних печер.

І тут неочікувано з'являються... Так, імператор і його тілоохоронці -- Гленрой та Баурус. Блейди не особливо зрадіють, побачивши колишнього злочинця і запропонують вбити вашого героя, тоді як імператор скаже: "Не з них він (вона)" (тобто, не з секти "Міфічного Світанку").

Станеться ще одна сутичка зі з'явившимися нізвідки членами вищевказаної секти.

Після цього імператор спитає про те, чи знаєте ви, хто такі Дев'ять СвятихМожна відповісти наступним чином:

-Дев'ять вказують нам шлях і охороняють нас.

Це буде найкращим варіантом. Після цього, імператор запитає, під якою зіркою ви народились. Тут потрібно обрати свій знак. Вибрати можна з наступних варіантів:

  • Воїн (+10 балів до «Витривалості», +10 балів до «Сили»);
  • Крадій (+10 балів до «Вдачі», +10 балів до «Швидкості», +10 балів до «Спритності»);
  • Маг (+50 балів до магії);
  • Атронах (+150 балів до магії, «Поглинення заклять» 50%, магія не відновлюється з часом);
  • Вежа («Ключ від Вежі » (Відкрити замок середнього ступеня важкості -- раз у день) «Охорона Вежі » (Відбиття ушкоджень -- 5 балів. на 120 сек.));
  • Кінь (+20 балів до «Швидкості»);
  • Гадюка («Змія» (Зниження здоров'я ворога -- 3 бали при доторканні на 20 сек., «Розсіювання» 90 балів -- собі, «Протиотрута» -- собі, «Ушкодження сил» -- 100 балів -- собі));
  • Пані (+10 балів до «Витривалості», +10 балів до «Сили волі»);
  • Лорд («Кров Півночі» (Оновлення здоров'я -- 6 балів на 15 сек. -- собі), «Родове прокляття Тролля» (Чутливість до вогню -- 25%));
  • Коханка («Поцілунок Коханки» -- паралізувати на десять сек. -- на відстані);
  • Учень (+100 балів до магії, чутливість до магії -- 100% -- собі);
  • Ритуал («Подарунок Мари» (Підвищення здоров'я -- 200 балів -- собі);

«Благословіння» (Відлякування нежиті до 25 уровня -- на 30 сек.));

  • Тінь («Тінь Місяця» (Невидимість -- на 60 сек. -- собі)).

​Обміркуйте свій вибір. Обрати можна лише один з тринадцяти знаків.

Після того, як ви скажете імператору, під якою зіркою ви народились, він підбодрить вас. Про себе ж скаже, що його час добігає кінця, і скоро він помре.

Баурус дасть вам факел, сказавши: "Освітлюй нам шлях. Тримайся ближче до нас". Можна розпитати його про Блейдів, імператора і багато про що ще, бо такого шансу більше не буде.

Дорогою станеться ще кілька сутичок з сектантами "Міфічного Світанку", і нарешті ви досягнете виходу. Та чи вихід це?

Остання сутичкаРедагувати

Гленрой попросить усіх чекати на місці, а сам простежить за ситуацією. Через кілька хвилин він доповість, що усе чисто й накаже слідувати за ним. Та вихід, яким планували вести імператора, заблоковано: решітка закрита з іншої сторони. Це пастка!

Пройшовши трохи далі, Блейди побачать, що члени "Міфічного Світанку" знову з'явилися. І тепер їх занадто багато. Баурус і Гленрой підуть в атаку, а вас залишать з імператором.

Примітка: не намагайтеся допомагати Блейдам: сектанти з'являтимуться знову й знову. Залишайтесь з імператором.

Він повідомить, що його час настав і відкриє вам свою таємницю. Його спадкоємці були вбиті, але в нього є позабрачний син, якого потрібно возвести на престол. Він віддає вам свій Амулет, попросивши передати його чоловікові на ім'я Джоффрі -- лише він знає, де знаходиться син імператора.

Настає кінець -- відкривається потаємний хід, з якого вибігає один з сектантів "Міфічного Світанку" і вбиває імператора. Рухатися у цей час герой не може.

Після смерті, ув'язнений виходить з оціпеніння, і з'являється шанс вбити сектанта самостійно.

Примітка: не забудьте взяти катану з тіла Гленроя: він обов'язково помре.

Після важкого бою, до вас підійде Баурус. Звіста про смерть імператора стане для нього справжнім ударом. Трохи посумувавши, Баурус підбадьорить вас і запропонує обрати клас.

Тут теж потрібно подумати. Можна створити свій власний клас, якщо жоден з запропанованих вам не підходить. Список запропанованих класів вказано нижче.

  • Маг. Спеціалізація — МагіяГоловні атрибути — Інтелект, ВитривалістьНавички Знищення, Метаморфози, Відновлення, Ілюзія, Містицизм, Чаклунство, Алхімія.
  • Бойовий маг. Спеціалізація — Магія;  Головні атрибути — Сила, ІнтелектНавички Знищення, Метаморфози, Дробильна зброя, Чаклунство, Клинки, Містицизм, Алхімія.
  • Воїн-маг. Спеціалізація — МагіяГоловні атрибути — Сила волі, Витривалість; Навички Знищення, Метаморфози, Клинки, Блок, Відновлення, Важка броня, Ілюзія.
  • Лезо ночі. Спеціалізація — МагіяГоловні атрибути — Сила волі, Швидкість; Навички — Знищення, Метаморфози, Клинки, Атлетика, Відновлення, Легка броня, Акробатика.
  • Інквізитор. Спеціалізація — МагіяГоловні атрибути — Інтелект, Спритність; Навички — Знищення, Стрільба, Зламування, Чаклунство, Атлетика, Містицизм, Алхімія.
  • Цілитель. Спеціалізація — МагіяГоловні атрибути — Сила волі, Шарм; Навички — Знищення, Метаморфози, Ілюзія, Красноречивість, Відновлення, Торгівля, Алхімія.
  • Чаклун. Спеціалізація — МагіяГоловні атрибути — Інтелект, Витривалість; Навички — Знищення, Метаморфози, Важка броня, Чаклунство, Відновлення, Містицизм, Алхімія.
  • Варвар. Спеціалізація — Бойові мистецтваГоловні атрибути — Сила, Швидкість; Навички — Відновлення зброї та обладунків, Атлетика, Клинки, Блок, Тупа зброя, Кулачний бій, Легка броня.
  • Крадій. Спеціалізація — Бойові мистецтваГоловні атрибути — Швидкість, Шарм; Навички — Ілюзія, Атлетика, Клинки, Торгівля, Алхімія, Блок, Легка броня.
  • Крестоносець. Спеціалізація — Бойові мистецтваГоловні атрибути — Сила, Сила волі; Навички — Відновлення, Атлетика, Клинки, Знищення, Тупа зброя, Кулачний бій, Важка броня.
  • Лучник. Спеціалізація — Бойові мистецтваГоловні атрибути — Сила, Спритність; Навички— Відновлення зброї та обладунків, Стрільба, Клинки, Скритність, Тупа зброя, Кулачний бій, Легка броня.
  • Лицар. Спеціалізація — Бойові мистецтваГоловні атрибути — Сила, Шарм; Навички — Блок, Ілюзія, Важка броня, Клинки, Тупа зброя, Кулачний бій, Красноречивість.
  • Розвідник. Спеціалізація — Бойові мистецтваГоловні атрибути — Швидкість, Витривалість; Навички — Відновлення зброї та обладунків, Атлетика, Алхімія, Блок, Легка броня, Акробатика, Клинки.
  • Агент. Спеціалізація — КрадійствоГоловні атрибути — Шарм, Спритність; Навички — Зламування замків, Скритність, Акробатика, Стрільба, Ілюзія, Торгівля, Красноречивість.
  • Акробат. Спеціалізація — КрадійствоГоловні атрибути — Спритність, Витривалість; Навички — Зламування замків, Скритність, Акробатика, Стрільба, Блок, Клинки, Красноречивість.
  • Найманий вбивця. Спеціалізація — КрадійствоГоловні атрибути — Швидкість, Інтелект; Навички — Зламування замків, Скритність, Акробатика, Стрільба, Легка броня, Алхімія, Клинки.
  • Бард. Спеціалізація — КрадійствоГоловні атрибути — Шарм, Інтелект; Навички — Клинки, Блок, Ілюзія, Аліхімія, Легка броня, Торгівля, Красноречивість.
  • Монах. Спеціалізація — КрадійствоГоловні атрибути — Сила волі, Спритність; Навички — Зламування замків, Скритність, Акробатика, Стрільба, Метаморфози, Кулачний бій, Красноречивість.
  • Пілігрим. Спеціалізація — КрадійствоГоловні атрибути — Шарм, Витривалість; Навички — Зламування замків, Блок, Відновлення зброї та обладунків, Тупа зброя, Ілюзія, Торгівля, Красноречивість.

​Коли клас буде обрано, Баурус дасть вам ключа від каналізації імперської в'язниці.

Ви зможете швидко знайти вихід: тут не буде нічого складного. Ключ, який вам дав Баурус, буде використано для того, щоб відкрити доступ до люка, що веде до каналізації.

Завершення квестуРедагувати

Пройдіть далі. Шлях буде повен несподіваних зустрічей з гоблінами та щурами. Нарешті ви дійдете до виходу. З'явится діалогове вікно, у якому можна буде змінити клас, зовнішність та знак. Як тільки зробите свій вибір, можете виходити з каналізації.

Вас навчать користуватися компасом. Йдіть за маркером або скористуйтесь швидким переміщенням. Вітаю, навчання завершено!

Випадкова вікі