Fandom

Стародавні Сувої українською

Вразливе місце

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
DB-L.pngDB-R.png
Вразливе місце
Чи є зображення, яке допоможе проілюструвати цей квест?
Тоді завантажте його!
Огляд
Квестодавець Астрід
Фракція Темне Братерство
Локація Прихисток Темного Братерства
Винагорода Гроші, талісман Олави
Тип Квест Темного Братерства
Попередній квест Доки смерть не розлучить нас
Наступний квест Ліки від божевілля
Вразливе місце (ориг. "Breaching Security") — квест фракції Темне Братерство в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ПроходженняРедагувати

Дає завдання Габріелла. Наступна мета — Гай Марон, син командира Марона і агент імперської служби безпеки.

Гай був відправлений по містах Скайріма для оцінки обстановки і приготування до прибуття Імператора. Коли жертва буде мертва, необхідно підкласти на його тіло компрометуючий лист, який вкаже на його причетність до змови проти Імператора.

Астрід вважає, що зганьблене ім'я сина зробить командира Марона нешкідливим для наступних спроб прибрати Тіта Міда II.

У притулку поговоріть з Габріеллою і вона дасть все необхідне для виконання завдання. Ціль почне свій шлях з форпосту Пенітус Окулатус, що розташувався в поселенні Драконячий Міст.

Щоб отримати бонус за виконання, доведеться вбити агента в межах будь-якого з міст, які він відвідає. Інформація про його маршрут знаходиться в розкладі, який можна викрасти в тому ж форпості. Якщо вкрасти маршрут, то є ймовірність, що Агенти наймуть головорізів, щоб покарати злодія. Варто відзначити що найпростішим способом в проходженні квесту буде просто почекати Гая Марона на дорозі між Фермою Катли і Складами східної імперської компанії. Як не дивно умови, вбивство в межах міста буде вважатися виконаним. Крім цього: Гая можна в діалозі спровокувати на напад і користуючись цим відповідно до законодавства Тамріеля прирізати його на очах у сторожа, що патрулює.

МаршрутРедагувати

В якості бонуса Ви отримаєте талісман Олави, який почне додаткове завдання, Пошуки асасина з минулого.

ЦікавинкиРедагувати

  • Ви можете сміливо пропускати час. Квест НЕ обірветься, якщо пропустити потрібний день.
  • Іноді по дорозі в Солітьюд, Гай може застрягти або зупинитися біля води. В цьому випадку швидке переміщення виправлє ситуацію.

БагиРедагувати

Гай Марон може не укластися в графік і весь час ходити між містами за вказаним маршрутом Драконячий Міст - Солітьюд - Віндхельм - Ріфтен - Маркарт, а у відведені для відпочинку дні просто стояти на одному місці. Якщо ви хочете отримати ще й премію, а жертва чинить саме таким чином, то в обраному для вбивства місці введіть в консолі moveto player 00044051 і Гай Марон виявиться поруч з вами.

Випадкова вікі