FANDOM

"Я бачив Ворота Облівіону... Ворота, за які відмовляється подивитись свідомість..."

Уріель Септім VII

Ворота Облівіону (ориг. Oblivion Gate) — стабільні портали, що зв'язують Нірн і різні Плани Облівіону. Не дивлячись на назву, Ворота Облівіону це не обов'язково портали в звичайному для нас розумінні. Вини можуть виглядати як якесь природне явище, наприклад "Вир Бала" (найімовірніше портал в Холодну гавань), що розташований в Абесинському морі, або ж вони являють собою згустки енергії Облівіону, потрапити в які можна лише, імовірно, в якийсь певний момент, хоча це не доведено (такий портал знаходиться в Кораловому королівстві і зветься він "Колони Траса"). Порталом може бути і певний предмет, наприклад книга (саме так виглядає портал в Апокриф). Існують і портали, що ззовні асоціюються в нас із "дверима" (так виглядають портали в Мертві землі та на Тремтячі острови).

Проте важливо знати, що не всі портали можливо закрити, чи відкрити. Деякі з них (природні) напевно існували завжди, інші можеть відкриватись/закриватись по волі господаря, а треті — і по волі людини.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі