Fandom

Стародавні Сувої українською

Волендранґ

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Weapon ikon.PNG Волендранґ
ID: 0002ACD2
Волендранґ
Шкода Вага Ціна
25 26 1843 Gold Skyrim.png
Тип Бойовий молот
Навичка
Чари Поглинання 50 од. запасу сил.
Квести «Прокляте плем'я»

Weapon ikon.PNG Волендранґ
ID: 0009DB4F
Волендранґ
Шкода Вага Ціна
20 60 5362 Gold Skyrim.png
Тип Бойовий молот
Навичка
Чари Поглинання здоров'я 5 п. на 20 сек. при ударі. Параліч на 3 сек. при ударі.
Квести Малакат

Weapon ikon.PNG Волендранґ
ID: DWARVEN_HAMMER_VOLENDRUNG
Волендранґ
Шкода Вага Ціна
Руб: 1-39

Ріж: 1-33 Кол: 1-2

32 600 Gold Skyrim.png
Міцність 5000
Тип Бойовий молот
Навичка
Чари Немає.

Weapon ikon.PNG Волендранґ
Волендранґ
Шкода Вага Ціна
7 - 22 7 Немає Gold Skyrim.png
Тип Бойовий молот
Навичка
Чари Параліч, Дотик вампіру
Квести Квест Малаката

Weapon ikon.PNG Волендранґ
Волендранґ
Шкода Вага Ціна
3-18 16 Немає Gold Skyrim.png
Тип Бойовий молот
Навичка
Чари Зцілення, погляд Медузи, п'явка сили

Волендранґ (ориг. "Volendrung") — бойовий молот, даедричний артефакт. Присутній декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Опис Редагувати

Це — двемерський артефакт, що також відомий як «Молот Могутності» та «Молот Хаммерфеллу».

Хоча цей молот постійно видає як винагороду Малакат, не він створював його. Молот був створений двемерським кланом Роуркен. За легендою, коли клан Роуркен відправився в добровільне вигнання з Морровінду, відмовившись від миру з кімерами, ватажок їх клану жбурнув молот через весь Тамріель, обіцяючи вести свій клан туди, куди він впаде. Та територія, куди приземлився Волендранг, і де зупинились двемери Роуркена, була названа Волленфелл, що означає — «Земля Молота» (территорія сучасного Хаммерфеллу). Виконавши обіцянку, Роуркен заснували там місто Воленфелл — столицю Західних двемерів.

Волендранг має здатність наділяти свого володаря здоров'єм, але найбільш він відомий за паралізуючі і вампіричні ефекти, що діють при ударі по ворогу. Як і двемери, що створили його, Волендранґ раптовому зникненню, з'являючись іноді через дні, а іноді і через ери.

Невідомо, як двемерський артефакт Волендранґ опинився у володінні Малаката.

У The Elder Scrolls: Arena Редагувати

Артефакт може бути знайдений у випадковому підземеллі Хамерфеллу або Морровінду. Має такі чари:

  • «Зцілення»
  • «Погляд Медузи»
  • «П'явка сили»

У The Elder Scrolls II: Daggerfall Редагувати

Тут артефакт можна отримати від Малаката, виконавши його завдання. Має такі чари (на ціль, при ударі):

  • «Параліч»
  • «Дотик вампіра»

У The Elder Scrolls III: Morrowind Редагувати

Цей молот знаходиться в підземеллі Тель Фіру, у Дівайта Фіра. Скриня з молотом стоїть за спиною останнього живого двемера — Ягрума Багарна. Скриня зачинена на замок 100 рівня, тому потребує гарних навичок взлому чи сильного відкриваючого закляття.

На відміну від інших ігор серії, тут Волендранґ не має ніяких магічних ефектів. Можливо, це недоробка розробників, тому в патчі-плагіні GFM від 1С артефакту додали такі чари (ефект на ціль, при ударі):

  • «Поглинути силу» 15 п. на 30 с.
  • «Параліч» на 2 с.
  • «Поглинути здоров'я» 1-2 п. на 10 с.

Заряд / використання енергії = 250 / 55 = 4 удари.

У The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

Малакат нагороджує Чемпіона Сироділа Волендранґом, якщо той виконав його завдання — звільнив огрів-рабів, що трудяться в Понурій шахті поблизу маєтку Лорда Драда.

При ударі цим молотом по ворогу, Волендранґ поглинає 20 одиниць здоров'я, а також паралізує жертву на 3 секунди.

Якщо в квесті «Кров даедра» віддати Волендранґ Мартіну, він скаже: «Хто тепер знає легенду про те, як цей двемерський молот увібрав в себе силу одного з їх заклятих ворогів?»

Після того, як Малакат віддає Волендранґ Чемпіону Сіроділа, орки-даедропоклонники біля святилища будуть говорити: «Щасти тобі, Волендранґ!»

У The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

Ця зброя є нагородою за проходження квесту даедричного князя Малаката «Прокляте плем'я», який починається в орочій фортеці Ларґашбур.

У цій грі має такі чари:

  • Поглинання 50 од. запасу сил.

Цікаві факти Редагувати

  • Волендранґ також є в The Elder Scrolls Online та в The Elder Scrolls: Legends.
  • Швидкість атаки скайрімського Волендранґа — 0,7 удари за 1 секунду (як у клеймори і сокири). Схожу швидкість атаки має тільки Довгий молот. Інші молоти мають швидкість 0,6 удари за секунду.
  • Додаткове зачарування накласти не можна.
  • У центрі молота горить червоний вогник, який постійно пульсує. Це видно навіть на тій моедлі молота, що показують на завантажувальному екрані Skyrim.
  • На жаль, молот швидко розряджається, тому треба часто заряджати.
  • Вартові можуть сказати, якщо молот екіпірований:
    • «Оце я розумію, молот!»
    • «Що ти будеш робити цим молотом? Хати зносити, чи що?»

Випадкова вікі