FANDOM

DaedraIcon Вогняний атронах
ID: 00023AA6
Вогняний атрон.
LevelIcon 1

Health-icon 111 MagickaIcon 174 StaminaIcon 50

Шкода 20 (вогняна стріла)
Душа маленька
Вогняний атронах (ориг. "Flame Atronach")атронах в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Вогняний атронах
Тут як окремий противник зустрічається вкрай рідко. Деякі маги-противники здатні закликати цю істоту собі на допомогу. Однак, іноді на просторах Скайріма можна побачити відьму або мага-невдаху, проти якого збунтувався викликаний атронах. Викликати цю істоту може і протагоніст, вивчивши відповідне заклинання або маючи відповідний сувій чи посох виклику вогняного атронаха.

Досить ефективні і в ближньому бою, якщо противник підійшов надто близько. У грі з'явилася нова особливість вогняних атронахів: гинучи, вони вибухають (із затримкою приблизно 3 секунди після миті смерті), завдаючи невелике пошкодження вогнем, так що можуть вбити пораненого персонажа або спровокувати НІПів на напад.

Так як атронахи літають над землею, вони не підпалюють розлиту олію, але рідкісні пастки з горючим газом від їхнього полум’я чудово вибухають. Крім того, мають цікаву анімацію перевороту в повітрі від неробства.

РізновидиРедагувати

Вогняні солі можна взяти лише з тіла тих атронахів, яких ніхто не викликав. Після смерті вони дійсно залишать по собі труп.

Всі варіанти вогняного атронаха наносять 5-7,5 од. фізичної шкоди у ближньому бою. Це удар рукою, подібний до ляпаса.

Різновид ID LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Заклинання
Вогняний атронах 00023aa6 5 111 174 50 Вогняний плащ, Вогняна стріла
Могутній вогняний атронах

"Силою стихій")

0004e940 10 174 215 86 Вогняний плащ, Вогняна стріла
Вогняний трел 0007e87d 30 242 245 98 Вогняний плащ, Вогняна стріла, Полум'я,
пасивна регенерація здоров’я 1 од./сек
Вогняний трел
"Силою стихій")
000cdecc 35 358 270 157 Вогняний плащ, Вогняна стріла, Полум'я,
пасивна регенерація здоров’я 1 од./сек

ГалереяРедагувати

Дивіться також: