FANDOM

MonsterIcon Вовкулака
Вовкулака (Online)
Вовкулака (ориг. "Werewolf")монстр в грі The Elder Scrolls Online.

Опис Редагувати

Вовкулаки - перевертні, що здалися своїй звіриній природі, блукаючі нетрями у пошуках здобичі. Зіткнення з цим монстром небезпечне, оскільки вони можуть поширювати хворобу лікантропія, яка перетворює зараженого в одного з цих кровожерливих монстрів, якщо його не лікувати. Перевертні тісно пов'язані з даедричним Князем Хірсином. Хірсин сказав, що він претендує на їхні душі і вічно веде їх на дике полювання у його царстві Облівіону - Мисливських угіддях.

Страждаючі лікантропією можуть пуститись у шалені смертельні веселощі і відчути силу некерованого перетворення на вовкулаку. Перевертні використовують свою неймовірну силу, щоб дострибнути в повітрі до їх нещасних жертв і пожирають їх з ненаситною жагою. Вони часто полюють зграями, знищуючи все, що вони можуть вистежити.

Локації Редагувати

Здібності Редагувати

Здібності перевертня працюють разом з навичками, дозволяючи гравцям скористатися взаємодією, яка підсилить відчуття від полювання, так би мовити "розширити безумство крові", що зробить їх більш ефективними убивцями.

Цікавинки Редагувати

Нежить-вовкулака, відомий як Фаолчу, обложив місто Камлорн зі своєю армією перевертнів.

Також дивіться Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі