FANDOM

MonsterIcon Вовкулака
Вовкулака (Daggerfall)
Вовкулака (ориг. "Werewolf")монстр в грі The Elder Scrolls II: Daggerfall.

Опис Редагувати

Вовкулака - один з ворогів, який може зустрітись Герою Даггерфолла і заразити його хворобою "Лікантропія".

Зараження Редагувати

Сон вовкулака (Daggerfall)

Сон після зараження лікантропією

Під час бою з вовкулакою є 6% шанс зараження лікантропією. Проявляється це єдиною ознакою інфекції - дивним сном при першому відпочинку після зараження. У сні з'являється лежачий на скелі голий чоловік, в той час як у фоновому режимі говоритиме голос:

Ви мрієте про місяць, і про людину, яка менше, ніж людина

Протягом трьох днів після зараження, хворобу можна вилікувати за допомогою інших необхідних засобів. Після 72 годин зараження лікантропією не має можливості вилікуватись за допомогою звичайних засобів.

Прокляття Редагувати

Вовкулака повинен кожні 15 днів вполювати принаймні одного представника розумних рас Нірну. Якщо вовкулака це не робитиме, то його здоров'я знизиться до чотирьох пунктів життя. Після вбивства кого-небудь, здоров'я вовкулаки повернеться до норми.

Під час кожного повного місяця заражений лікантропією перетворюється на вовкулаку протягом цілого дня без можливості прийняти людську подобу. Наступного дня лікантроп перетвориться на людину автоматично.

Pin-icon НотаткаШвидка поїздка може захистити від небажаних змін.

Під час перетворення, ви не можете відкрити свій інвентар і поліпшити стан речей. Щороку для перевертня буде відправлено листа з мисливцем з інструкціями на динаміки, як вилікуватись. Якщо перевертень ігнорує лист, мисливці полюють на звіра.

Інші персонажі не хочуть говорити з перевертнем у вигляді звіра, незважаючи на те, ви все ще можете їздити на коні і зняти номер у готелі. Якщо пацієнт приходить в місто як вовкулака, люди не з'являються на вулицях. Якщо перетворення пройде в місті, жителі не реагують. Охоронці атакують перевертня без попередження.

Бонуси Редагувати

Вовкулак (Daggerfall)

Вовкулака у подобі людини також отримує 40 пунктів бонусу до сили, швидкості, спритності та витривалості, хоча рівень цих показників не повинен перевищувати сто. Лікантроп також отримує 30 пунктів бонусу у ближньому бою, стрибках, бігу, плаванні, критичному удару, також і в людській подобі, у цих показників рівень може перевищувати сотню. Заражений лікантропією зможе перетворитись на вовкулаку один раз на день. Вовкулака нечутливий до захворювань, а також залізної і стальної зброї.

Перстень Хірсина Редагувати

Якщо власник перстня лікантроп, то він не буде під час повного місяця перетворюватись на вовкулаку і полювати за іншими. Також перстень дає йому можливість перетворюватись на вовкулаку кілька разів на день.

Лікування Редагувати

Лікантроп може зцілити себе, використовуючи інструкції в листі мисливця. У цьому листі буде надана інформація, необхідна для виконання завдання Лікування для вовкулаки, нагородою за яке буде лікувальна мікстура. Герой Даггерфолла для зцілення від лікантропії повинен випити цю лікувальну спеціальну мікстуру.

Також дивіться Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі