FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Магічні ефекти (Oblivion)».

Виявлення життя (ориг. Detect Life) - ефект магічної школи містицизму у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Oblivion detectlife

Опис Редагувати

В залежності від способу чи джерела ефекту показує тимчасово або перманентно ауру живих істот, що знаходяться на деякій відстані, незважаючи на перешкоди. Туманний силует будь-якої істоти, що світиться, буде видимий навіть в повній темряві і через стіни, проте, за допомогою цього ефекту не можна виявити істот або людей, які знаходяться в сусідній локації. Чим сильніший ефект, тим більше радіус виявлення і чіткіші силуети.

Виявлення життя можна активувати за допомогою читання заклинань, сувоїв, при використанні зіль, зачарованих речей або поїданні певних інгредієнтів.

Джерела ефекту Редагувати

Заклинання Редагувати

Заклинання "Виявлення життя" - дивіться також статтю Заклинання (Oblivion).

  • Мале виявлення життя (000A97DC) - Новачок - Виявлення життя в радіусі 60 фут. на 10 с. на себе.
  • Велике виявлення життя (000A97DB) - Учень - Виявлення життя в радіусі 60 фут. на 20 с. на себе.
  • Виявлення пульсу (0006D67F) - Учень - Виявлення життя в радіусі 30 фут. на 65 с. на себе.
  • Величне виявлення життя (000A97DA) - Фахівець - Виявлення життя в радіусі 60 фут. на 60 с. на себе.
  • Криваве полювання (0006D680) - Експерт - Виявлення життя в радіусі 50 фут. на 150 с. на себе.
  • Чудове виявлення життя (000A97DD) - Експерт - Виявлення життя в радіусі 120 фут. на 60 с. на себе.
  • Легендарне виявлення життя (000A97DE) - Майстер - Виявлення життя в радіусі 120 фут. на 120 с. на себе.

Сувої Редагувати

Сувій "Виявлення життя" - дивіться також статтю Сувої (Oblivion).

  • Мале виявлення життя (0008888C) - (7 золотих) - Виявлення життя в радіусі 60 фут. на 10 с. на себе.
  • Велике виявлення життя (0008888D) - (15 золотих) - Виявлення життя в радіусі 60 фут. на 20 с. на себе.
  • Величне виявлення життя (0008888F) - (45 золотих) - Виявлення життя в радіусі 60 фут. на 60 с. на себе.
  • Чудове виявлення життя (0008888E) - (110 золотих) - Виявлення життя в радіусі 120 фут. на 60 с. на себе.
  • Легендарне виявлення життя (00088890) - (220 золотих) - Виявлення життя в радіусі 120 фут. на 120 с. на себе.

Інгредієнти Редагувати

Новачок Учень Фахівець Експерт

Також дивіться Редагувати

Випадкова вікі