FANDOM

SpelltomeIcon Виготовлення легкої броні
ID: 0001AFD0
Book Sky 17
Вага: 1 Ціна: 70 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Ковальська справа
Виготовлення легкої броні (Light Armor Forging) — підручник в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Місця Редагувати

  • Табір тихих місяців – на верстаті;
  • Жаринкова шахта – на столі;
  • Фортеця Зламане ікло – на столі в кузні;
  • Фолкріт, Будинок Лода, на бочці в підвалі.

Текст Редагувати

Ревус Сарванні

Існує два типи легкої броні: металева та неметалева. До металевої легкої броні відносять ельфійські та скляні обладунки. Ви напевно здивуєтеся, що скло називають металом, але зовнішність оманлива. Матеріал, котрий ми називаємо склом, не має нічого спільного з тим, яке вставляють у вікна. Ця зеленувата речовина набагато міцніша та плавиться куди важче.

Неметалеві обладунки підрозділяються на сиром'ятні, шкіряні, клепані та лускаті. Для виготовлення такої броні потрібно бути не тільки ковалем, але й кравцем. Для всіх потрібні великі шматки шкіри, зшиті разом шкіряними ж смужками.

На виготовлення клепаної броні йдуть ще й залізні злитки, з яких ви зробите заклепки та металеві кільця. Лускату броню роблять зі сталі, а не з заліза, але при цьому сталь легують корундом, щоб зробити її міцніше.

Довгі століття таємниця виготовлення ельфійської броні була одною із найбільших таємниць островів Саммерсет. Але зрада Ульвула Лларена відкрила її всьому Тамріелю. Ульвул був темним ельфом, рабом, який служив молотобійцем у Нуліона, головного коваля острова у період з V по VII ст. другої ери. Коли Ульвул втік, він не зміг придумати кращої помсти для свого жорстокого хазяїна, ніж розкрити світу всі його таємниці. Так ми дізналися, ельфійська броня робить із місячного каменю, і що метал потрібно остуджувати в солоній воді.

Для позолоченої ельфійської броні доведеться ще й розплавити ртуть. Вона плавиться при більш низькій температурі, ніж місячна руда, так що досить складно працювати з двома металами одночасно.

Але найважче працювати зі склом. Якщо удар молота припаде на зерно, то броня може розколотися. Головний матеріал для неї – це малахіт, але для міцності потрібно додавати місячну руду.

Випадкова вікі