Fandom

Стародавні Сувої українською

Верховний Король Скайріму

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Верховний Король Скайріму або Верховна Королева Скайріму (ориг. High King of Skyrim or High Queen of Skyrim) — титул правителя Скайріму. Титул Верховного Короля був прийнятий після централізації влади в Скайрімі королем Харальдом.

Рада ЯрлівРедагувати

Під час правління Харальда була створена Рада, куди входили всі Ярли кожного холду. Метою Ради було обрання наступного Верховного Короля із нащадків королівської династії. В наступні роки Рада міцно укріпилась і отримала значний вплив в Скайрімі. Але на протязі правління короля Боргаса, останнього представника династії Ісграмора, він показав себе необ'єктивним і неефективним органом влади. Після вбивства Боргаса Рада не посадила на трон очевидного нащадка - Ханс, ярла Вінтерхолда, що призвело до жорстокої війни Престолонаслідування, під час якої Скайрім втратив контроль над територіями Хай Року, Морровінду і Сіроділа.

Війна завершилась в 1Е 420 підписанням Пакту Вождів. З тих пір Рада зкликалася якщо Король померав, не залишивши прямих нащадків. На протязі наступного тисячоліття це відбулося лише три рази, і питання престолонаслідування Скайріма ніколи не вирішувався на полі брані, аж до подій 4Е 201.

Останні подіїРедагувати

На сьогоднішній день доля цього титулу не ясна, але найбільш імовірними кандидатами є Ульфрік Плащ Бурі або Елісиф Справедлива (в залежності від завершення громадянської війни).

Список Верховних Королів СкайрімуРедагувати

В данному списку в хронологічному порядку представлені всі (відомі) Верховні Королі Скайріму.

З 1Е 369 по 1Е 420 в Скайрімі не було Верховного Короля по причині Війни Престолонаслідування.

Випадкова вікі