Fandom

Стародавні Сувої українською

Ведмідь-перевертень

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
MonsterIcon.png Ведмідь-перевертень
ID: XX01E17C
Ведм.-пере..jpg
Рівень 17

Здоров'я/міцність 241 Запас сил 134

Шкода 80
Броня 436
Душа Чорна
Ведмідь-перевертень (ориг. "Werebear")монстр в грі The Elder Scrolls V: Dragonborn.

ОписРедагувати

Ведмедів-перевертнів можна зустріти в північних районах острова Солстхейм. Вони покриті товстим коричневим хутром і зустрічаються як у формі ведмедя-перевертня, так і поза нею, але вони завжди будуть позначені як «Ведмеді-перевертні», завжди ворожі по відношенню до гравця і зазвичай тримаються групами по двоє чи по троє. Проти них особливо ефективна срібна зброя. Срібні одноручні і дворучні мечі можна добути при проходженні квестів Соратників (наприклад: «Срібна рука», «Очисна помста») після зустрічі з Срібною рукою по мірі проходження сюжетної лінії.

Довакін може викликати одного з них на допомогу, використовуючи силу, дану йому «Каменя Звіра». В даний час можна встановити мод, щоб стати «Ведмедем-перевертнем».

ТрофеїРедагувати

Як не дивно, та з них можна дістати мед та алхімічний інгредієнт — соти. Ще інколи попадаються порвані штани та людське м'ясо.

ЦікавинкиРедагувати

З самого виходу The Elder Scrolls V: Skyrim в оригінальній версії гри М'Айк Брехун серед своїх реплік має таку: «Werebears? Where? Bears? Men that are bears?», яка перекладається: «Ведмеді-перевертні? Де? Ведмеді? Люди-ведмеді?». Хоча тоді про Dragonborn навіть чуток не ходило, фани одразу зробили висновок, що це або натяк на появу надалі ведмедів-перевертнів, або навпаки, на те, що їх немає і не буде.

Випадкова вікі