Fandom

Стародавні Сувої українською

Вбивчий рецепт

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
DB-L.pngDB-R.png
Вбивчий рецепт
Чи є зображення, яке допоможе проілюструвати цей квест?
Тоді завантажте його!
Огляд
Квестодавець Астрід
Фракція Темне Братерство
Локація Маркарт, Таверна «Нічні ворота»
Винагорода гроші, Перстень нічного ткача
Тип Квест Темного Братерства
Попередній квест Ліки від божевілля
Наступний квест Смерть Імперії

Проходження Редагувати

Завдання видає Фестус Крекс. Цей квест є одним з основних в лінійці квестів Темного Братерства. Залишився останній крок підготовки до вбивства Імператора — ліквідація так званого Гурмана, найвеличнішого кухаря, який запрошений до двору для приготування страв до столу Тіта Міда II.

Заковинка полягає в тому, що ніхто не знає, ким цей кухар є насправді. Однак, відома особистість найближчого друга Гурмана — це придворний кухар з Маркарта по імені Антон Віран. Знаходиться він в Підкам'яній фортеці Маркарта. Поговоривши з ним і пригрозивши Темним Братством, можна дізнатися про особистість Гурмана. Після цього непотрібного свідка необхідно усунути. Найкраще це зробити пізно вночі, коли двоє його помічників йдуть у сусідню кімнату виспатися після важкого дня.

Гурманом виявляється орк Балагог гро-Нолоб, що живе в таверні «Нічні ворота». Вночі він спить у підвалі, а вдень виходить до річки. Бонусним завданням буде заховати тіло Гурмана (це можна зробити, сховавши орка за копицями сіна, втопивши його в річці, або закинувши в дальню від входу бочку), але перед цим, треба не забути взяти із його тіла грамоту, яка стане в нагоді в подальшому квесті. Найпростіше вбити Гурмана — це вистрілити в нього з лука, коли той стоїть на причалі озера. Потрібно вистрілити з боку таверни. Тоді труп сам впаде в воду і не буде необхідності тягти тіло. Потрібно тільки стрибнути в озеро і забрати з тіла грамоту.

Pin-icon.png Нотаткавтім, якщо дочекатися Балагога в таверні і атакувати в підвалі, він сам сховається в чані, де стає можливим його добити.

Випадкова вікі