FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Вайтран».
Вайтран (Skyrim) герб.png Менше інформації:
Вайтран
Вайтран.jpg
Прапор На мапі
Вайтран (Skyrim) прапор.PNG Вайтран (Skyrim) на мапі.jpg
План міста
Вайтран (Skyrim) план.png
Провінції Скайрім
Регіон Володіння Вайтран
Правитель Балгруф Великий
Вайтран (в ориг. Whiterun) — місто у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

МісцезнаходженняРедагувати

Вайтран — одне з п'яти найбільших міст Скайріма, столиця Володіння Вайтран. Місто знаходиться у східній частині Холду, на рівнині, що зайнята тундрою у центрі Скайріма.

Це стратегично важливе місто для Імперського Легіону та Плащів Бурі тому, що він знаходиться в центрі Скайріма. На момент початку гри місто нейтральне.

«Це місто розташоване майже у самому центрі Скайріму, що добре, адже до нього можна дістатися майже з будь-якого місця. Розкинувшийся на скелястому пагорбі Вайтран підноситься над оточуючими його зеленими полями та луками. Високі дерев'яні стіни захищають його жителів від вовків, мамонтів та інших небезпек ззовні.»
~ Вайтран: путівник для джентельменів

Під час проходження гри гравець може знайти тактичні карти з відміченими містами. На цих картах Вайтран включений до списку міст під контролем Імперії. Тим не менше, Ярл Балгруф Старший стверджує, що він до цього часу не вирішив до кого приєднатися; технічно Вайтран вважається нейтральним, хоча ярл говорить, що вони зобов'язані Генералу Туллію. Під час проходження квестів за Плащів Бурі, Балгруф Старший стане на бік Імперського Легіону.

ОписРедагувати

Вайтран вважається найбільш «чистим» містом Скайріму. Норди тут живуть так, як вони жили протягом сторіч: їх життя просте, суворе; вони поважають давні традиції. Міські укріплення, дерев'яні та кам'яні стіни, частокіл і перевага позиції на великій скелі, що височіє над навколишнім степом, застарі за сучасними стандартами ведення війни. Але Вайтран може слугувати оперативним штабом Плащів Бурі у Громадянській війні, будучи символічним знаменом, найкраще показує, що означає бути "справжнім нордом". Межа Дракона колись вважалась пасткою для дракона, якого полонив Олаф Одноокий. Одного разу ви поговорите з Одавінгом в стінах Межі дракона.

Вайтран колись вважався скайрімською копією Імперського Міста. Місто складається із трьох районів:

  • Рівнинний район — там розміщені: базар, торгові лавки, дві корчми, казарми варти, а також житлові будинки.
  • Вітряний район — в ньому розташовані житлові будинки, храм Кінарет, Зал мертвих, Йоррваскр, Златолист і статуя Талоса.
  • Захмарний район знаходиться на вершині горба. На ньому розташована найважливіша будівля міста - Межа дракона  з розміщеною у ній в'язницею.
Ярл Вайтрана — Балгруф великий (або Вігнар Сіра грива, якщо Плащі Бурі захопили Вайтран). Балгруф грає велику роль у сюжетній лінії і по завершенні його квестів, гравцю буде дозволено купити дім у
Breezerhome.jpg

Дім теплих вітрів.

керуючого при ярлі, Провентуса Авеніччі. Дім теплих вітрів у Вайтрані можна купити за 5000 септимів. Він розташований поруч з "Домом Войовниці", через дорогу від корчми "П'яний мисливець".)

У місті існує два клани - Сірих Грив та Народжених Битвою. Колись вони були добрими друзями, але тепер є лютими ворогами внаслідок різних поглядів на громадянську війну, а також економічної нерівності між ними: Народжені Битвою - багаті, а Сірі Гриви - бідні.

Вайтран також став притулком для Побратимів, фракції, що схожа на Гільдію Бійців Сіроділа. Їх штаб-квартира знаходиться в Йоррваскрі.

ІсторіяРедагувати

Вайтран був заснований 22-ма Соратниками із П'яти Сотень під командуванням Їка Річного, який був капітаном Йоррваскра.

«Якось, коли сонце застигло на вершині свого шляху, Йондер Малюк, який біг попереду, піднявся на горб, щоб обдивитись все. На величезній рівнині, що розкинулась перед ним, його оку відкрилась статуя гігаського птаха, чиї очі та дзьоб були у вогні. Коли його брати і сестри досягли вершини горба, вони теж побачили це дивовижне видовище, але подивились тому, що ніде поблизу, аж до горизонту не було ельфійських поселень.
"Дивно, - сказав Колью, що називався Лотом, коли ховав своє лице. - Невже це широка рівнина погана для врожаю? Чому ельфи, мерзенні по природі своїй, не прийшли і не заволоділи нею?" Вони запитали у полоненних ельфів (багато яких вели за собою), що вони знайшли непридатного в цих рівнинах. Але ті ельфи, чиї язики ще не були вирізані, нічого не змогли відповісти. Вони з жахом дивились на крилатий монумент, і з переляканого бурмотання мерзотників воїни "Йоррваскра" дізнались, що ця статуя старша самої мерської раси. Ніхто не міг розповісти про тих, хто вирізав цей гордий монумент із каменю, але відомо було, що він випромінює магію, майже таку ж древню, як і сам Нірн, наче деякий слід тих часів, коли ще намагались створити ідеальний світ - ще до того, як Лорхан був розчеплений на частини.
Воїни "Йоррваскра", перші серед рівних, покровителі і предки нас усіх, не боялися ні богів, ні древніх історій. Навпаки, вони вважали за честь підкорити те, чого боялись ельфи. І знову за справу прийнялись Менро і Манві, чиї міцні руки взялись переробляти благородне атморське дерево, що перенесло воїнів через море, і їх корабель став притулком їм, а долина стала їм домом до самої їхньої смерті.
Так почалось будівництво Великого града біля Білої Ріки, що заклали улюблені товариші Ісграмора - двадцять два героя із прославлених П'яти Сотень Соратників.»
~ Пісні повернення т. 7

Побратими побудували великий бенкетний зал поруч із Небесною (та Нижньою) кузнею, який деякий час був єдиною будівлею на схилі гори. Саме місто Вайтран було побудоване біля Йоррваскра, який приваблював воїнів із усього Тамріелю. Але через зіпсовану репутацію Побратимів (див. Лікантропія) Йоррваскр вже не користується такою повагою, як раніше.

Тепер Вайтран — велике місто, в якому зберігається атмосфера маленького нордськго села. Розташування в центрі Скайріма і легкий доступ роблять його одним із найуспішніших міст у торгівлі. В останній час місто страждає від багатьох проблем таких, як напади бандитів і велетнів.

В оточенні Вайтрана домінуюче положення займає висока фортеця - Межа дракона. Її історію можна прослідкувати до Першої Ери, коли король Олаф Одноокий підкорив великого дракона Нумінекса в легендарній дуелі Ту'умів на вершині гори Антор і повернувся з полоненним драконом в молоде місто. Тоді невеличка будівля була перебудована в величезну фортецю, щоб використовувати її в якості клітки для Нумінекса, і відповідно перейменовано. Череп дракона і нині прикашає Великий зал Межі дракона.

Важливі місця та жителіРедагувати

В містіРедагувати

Адміністрація

Межа дракона

Казарми стражі

Йоррваскр

Магазини

"Товари Белетора" (всіляка всячина)

Дім Войовниці (зброя та броня)

"Казанок Аркадії" (алхімік)

Небесна кузня (зброя та броня)

"П'яний мисливець" (товари для мисливців)

Гарцююча кобила

Релігія Храм Кінарет

Зал Мертвих

Будинок гравця "Дім теплих вітрів"

Будинки жителів міста

Дім Народжених битвою

Дім Сірої гриви

Дім Амрена

Дім Карлотти Валентії

Дім Хеймскра

Дім Олави Немічної

Дім Северіо Пелагіо

Дім Утгред

  • тут ніхто не живе. Утгред весь час проводить у "Гарцюючій кобилі".

Дім Ізольди

В передмістіРедагувати

Конюшні Вайтрана

Медоварня Хоннінга

Ферма Народжених битвою

Ферма Пелагіо

Ферма "Холодна Борозна"

ІншеРедагувати

КвестиРедагувати

Головний КвестРедагувати

Квести ДаедраРедагувати

Квести ПобратимівРедагувати

РізніРедагувати

Інгрідієнти поруч із містом (ті, що часто зустрічаються)Редагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі