FANDOM

Bookicon Ваббаджек
ID: 0001AFBA
Book Sky 04
Вага: 1 Ціна: 7 Gold Skyrim

Bookicon Ваббаджек
ID: 00043F75
Book Obl 12
Вага: 1 Ціна: 2 Gold Skyrim

Bookicon Ваббаджек
Book Dagg 01

Bookicon Ваббаджек
Чи є зображення цього предмету?
Тоді завантажте його!

Ваббаджек (ориг. Wabbajack) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Це стаття про книгу «Ваббаджек». Якщо вам потрібна стаття про посох з одноіменною назвою, натисніть сюди.

Місцезнаходження Редагувати

The Elder Scrolls II: Daggerfall Редагувати

  • Певного місцезнаходження немає.

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles Редагувати

  • «Книги Блісса»;
  • Зеділіан, Зали суду;
  • «Зниклий наплічник».

The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

The Elder Scrolls Online Редагувати

  • Будинок Доннеля, Вербовий гай, Марш женців.

Текст Редагувати

Маленьким хлопчикам не варто викликати сили вічної пітьми, хіба що під наглядом дорослих, я знаю, знаю. Але тією сонячною ніччю на п'яте місяця Першого зерна мені не потрібні були дорослі. Мені був потрібний Хермеус Мора, даедра знань, навчання, граніту і гризні. Бачите, красивий широкогрудий чоловік, який жив під бібліотекою в моєму рідному місті, сказав мені, що 5-го місяця Першого зерна настає ніч Хермеуса Мори. І якщо я бажаю отримати Огма Інфініум, книгу знання, мені слід викликати його. Коли ти стаєш новим королем Соліт'юда, жодна зернина знання не буде зайвою.

Зазвичай для виклику князя Облівіона потрібний ковен відьом, або Гільдія магів, або хоч би наволочка і простирадла. Людина Під Бібліотекою показала мені, як зробити це самому. Він сказав, що потрібно дочекатися розпалу шторму, перш ніж голити кішку. Останню частину церемонії я забув. Але це не має значення.

З'явився хтось, кого я визнав Хермеусом Морою. Мене трохи збентежило, що цей тип схожий був на банкіра в жилеті, а з прочитаного виходило, що Хермеус Мора — це велике безформне багатооке чудовисько з клешнями. Ще він чомусь наполегливо називав себе Шеогоратом, а не Хермеусом Морою. Проте я був так радий, що успішно викликав Хермеуса Мору, що ці невідповідності мене не стурбували. Він змусив мене зробити декілька безглуздих речей (вважаю, вони лежать за межами знань і розуміння смертних), а потім його слуга з щасливою посмішкою вручив мені щось, що він назвав Ваббаджек.
Ваббаджек. Ваббаджек. Ваббаджек.
Ваббаджек. Ваббаджек. Ваббаджек.

Можливо, Ваббаджек — це Книга Знання. Можливо, я розумніший за інших, тому що знаю, що кішки можуть бути мишками, можуть бути шишками, можуть бути пампушками, можуть бути грушками, можуть бути вашими, можуть бути нашими. А ті двері можуть бути мерами, можуть бути морями, можуть бути дворами, можуть бути звірами, можуть бути моїми, можуть бути твоїми. Ця система зв'язків абсолютно ясна для мене, а значить, я розумний. Тоді чому, або колитоді люди продовжують називати мене божевільним?

Ваббаджек. Ваббаджек. Ваббаджек.